کد خبر : 1726554 | 30 آذر 1399 ساعت 17:01 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: بازی برابر تیم بیلسا واقعا سخت است

سرمربی منچستریونایتد پیش از جدال با لیدز به تمجید از اوله گنار سولسشر پرداخت.

سولسشر: بازی برابر تیم بیلسا واقعا سخت است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که روی روند خوبی حداقل در لیگ برتر قرار دارد و توانسته با بردهای متوالی با 2 بازی کمتر به رده هفتم برسد، امشب در دیداری دربی گونه به مصاف لیدزیونایتد خواهد رفت. این اولین جدال دو تیم در لیگ پس از 16 سال است. دیداری که برای هواداران دو تیم حساسیت خاصی دارد.

لیدز با هدایت مارسلو بیلسا تیم خوبی نشان داده و با وجود اینکه به تازگی توانسته لیگ برتری شود، پس از 13 بازی در رده 14 قرار دارد. یونایتد در صورت پیروزی به رده سوم صعود خواهد کرد.

 

 

1555388

 

 

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در نشست خبری این بازی و در مورد مارسلو بیلسا گفت:« بیلسا کار بزرگی در لیدز انجام داده و کارنامه او در تیم های دیگر هم درخشان بوده. لیدز تیمی هجومی است و آنالیز این تیم با جزئیات زیاد همراه است و زمان زیادی را طلب می کند.

 

 

1548734

 

 

کاملا مشخص است که لیدز کاملا با ایده های مربی اش بازی می کند و روی این تیم خیلی خوب کار شده است. شاید آماده ترین تیم لیگ از لحاظ بدنی لیدز باشد. تیمی با دوندگی و تلاش بسیار بالا. این یکی از فیزیکی ترین بازی هایی است که پیش رو داریم. لیدز گاهی در یک بازی 25 شوت به سمت دروازه حریف می زند و نمی دانم دقیقا در چند بازی این آمار شوتزنی را داشته اند. برابر تیمی هجومی و سرعتی بازی داریم و بازی های شان نیز تماشایی است.»

 

دیدگاه‌ها