کد خبر : 1726568 | 30 آذر 1399 ساعت 17:40 | 110.5K بازدید | 3 دیدگاه

تیرک و مدافعان شفیلد سد راه خوشبختی علیرضا؛

بدشانسی بزرگ جهانبخش در لحظه آخر(عکس)

وینگر ایرانی برایتون در حضور ۴۵ دقیقه‌ای مقابل شفیلد یونایتد تلاش زیادی برای گلزنی انجام داد ولی نتوانست به این مهم برسد.

بدشانسی بزرگ جهانبخش در لحظه آخر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که برای دومین مسابقه متوالی علیرضا جهانبخش را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه فالمر مقابل شفیلد یونایتد قعرنشین قرار گرفت.

 

بازی در ۴۵ دقیقه ابتدایی گلی به همراه نداشت، اما شفیلد یونایتد با اخراج جان لاندسترام ۱۰ نفره شد تا این اتفاق موجب شود علیرضا جهانبخش برای تقویت خط هجومی برایتون و رسیدن این تیم به گل، از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شود.

 

 

1555398

 

 

برخلاف انتظار شفیلد یونایتد روی یک ضد حمله در دقیقه ۶۳ به گل رسید و امیدوار به کسب نخستین پیروزی فصل در زمین برایتون شد، اما فشار حملات یاران جهانبخش بالاخره در دقیقه ۸۷ نتیجه داد آنها توانستند با بازی مستقیم و روی یک توپ برگشتی، توسط دنی ولبک به گل تساوی دست پیدا کنند.

 

در شرایطی که بازی با تساوی یک بر یک رو به پایان و ۴ دقیقه وقت اضافه اعلام شده بود، علیرضا جهانبخش نزدیک بود در ثانیه‌های پایانی مسابقه روی دو موقعیت جدی گلزنی کند که با بدشانسی و البته کم‌دقتی مواجه شد.

 

 

1555397

 

 

علیرضا جهانبخش در دقیقه ۵+۹۰ روی برگشت ضربه سر دنی ولبک در محوطه ۶ قدم و مقابل دروازه شفیلد یونایتد در موقعیت عالی گلزنی قرار گرفت، اما ضربه سر او به تیرک اصابت کرد و برگشت داده شد و در ریباند هم با شوت او و دفع مدافع حریف به کرنر رفت.

 

 

1555395

 

 

ثانیه‌هایی پس از این موقعیت جدی و بعد از ارسال توپ از کرنر، جهانبخش در شلوغی محوطه جریمه شفیلد یونایتد صاحب فرصت گلزنی شد که ضربه محکم پای چپ او باز هم به مدافع حریف اصابت کرد و تبدیل به گل نشد تا داور پس از این اتفاق سوت پایان بازی را بزند.

 

تیم فوتبال برایتون با این تساوی خانگی و بی‌ثمر ۱۲ امتیازی شد و همچنان در جایگاه شانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.

 

 

1555399

 

 

جهانبخش که در یک حضور ثابت و هفت حضور تعویضی در بازی‌های این فصل لیگ جزیره هنوز موفق به گلزنی نشده و تنها یک پاس گل داده، امروز با باز کردن دروازه شفیلد یونایتد می‌توانست دوباره و مثل دیدار با لستر سیتی به ترکیب تیمش برسد که توپ‌های او به تیرک و مدافعان حریف برخورد کرد.

دیدگاه‌ها