کد خبر : 1726571 | 30 آذر 1399 ساعت 18:00 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

برند لنو:

باخت های پیاپی آرسنال؟ باید شرایط را تغییر دهیم

برند لنو، دروازه بان آلمانی آرسنال معتقد است که دریافت گل دوم پیش از پایان نیمه اول، علت شکست این تیم مقابل اورتون بوده است.

باخت های پیاپی آرسنال؟ باید شرایط را تغییر دهیم

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شکست شب گذشته آرسنال مقابل اورتون، روند ناامیدکننده این تیم در لیگ برتر انگلیس ادامه پیدا کرد. تیم میکل آرتتا از 14 مسابقه ابتدایی خود 14 امتیاز کسب کرده تا بدترین آمار آرسنال از فصل 75-1974 به ثبت برسد.

 

 

1555407

 

 

توپچی‌ها در حال حاضر تنها چهار امتیاز از منطقه سقوط جدول فاصله دارند اما دروازه‌بان آلمانی این تیم معتقد است که آرسنال باید روحیه خود را حفظ کند و به روند کسب پیروزی ها بازگردد.

 

برند لنو در مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه آرسنال گفت: " بسیار ناامید هستیم و سختی زیادی را تحمل کردیم. وقت آن نیست که تاسف بخوریم بلکه باید متحد شویم و مثبت نگر باشیم چرا که روز سه‌شنبه یک بازی مهم دیگر پیش روی ما خواهد بود. ما باید بازی‌ها را ببریم تا از این شرایط خارج شویم."

 

 

1555406

 

 

شکست برابر اورتون: " من فکر می‌کنم در این مسابقه گل‌دوم آنها بسیار کلیدی بود زیرا وقتی شما یک گل قبل از پایان نیمه اول دریافت می کنید شرایط برایتان دشوار می شود. اکنون اعتماد به نفس ما خیلی بالا نیست اما باید متحد باشیم و شرایط را تغییر دهیم."

 

دیدگاه‌ها