کد خبر : 1726578 | 30 آذر 1399 ساعت 18:37 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: انشالله سال آینده در فینال بازهم نماینده ایرانی داشته باشیم؛

تا صبح با اولسان بازی می‌کردیم، در جریان بازی گل‌بزن نبودند

ستاره تیم ملی فوتسال بانوان ایران ابراز امیدواری کرد تا موفقیت‌های پرسپولیس ادامه‌دار باشد و در سال آینده نیز در کنار این تیم، نمایندگان دیگر ایران هم بتوانند به جمع برترین‌های آسیا برسند.

تا صبح با اولسان بازی می‌کردیم، در جریان بازی گل‌بزن نبودند

به گزارش "ورزش سه" فرشته کریمی بهترین بازیکن فوتسال بانوان آسیا که بارها به پرسپولیسی بودن خود در مصاحبه‌های مختلف اشاره کرده است، در واکنش به شکست تیم محبوبش در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: من پیش از بازی هم گفته بودم، که بازی تک فینال است و باید از تک فرصت‌ها استفاده کنند؛ همانطور که دیدید در نیمه اول مهدی عبدی توانست به خوبی از تک فرصت خود استفاده کند اما دیگر خیلی نتوانستیم از گل‌مان حفاظت کنیم؛ فوتبال همین است، همه کسانی که فوتبال بازی می‌کنند فکر می‌کنم خیلی راحت‌تر موضوع و مفهوم این شکست را قبول می‌کنند چرا که خیلی حیف شد و مردم مخصوصاً کسانی که خیلی فوتبال را دنبال نمی‌کنند ولی باز طرفدار تیم خاصی هستند، برای همین شاید برای‌شان شرایط سخت و دشوار بود چون از این بُعد نگاه می‌کنند که تیم باید حتما ببرد اما خب کسانی که فوتبال بازی می‌کنند، می‌دانند با چه شرایط و سختی این اتفاق رخ می‌دهد.

 

وی افزود: به نظر من پرسپولیس کار خیلی بزرگی کرد، با این شرایط سختی که بود و خودمان می‌دانیم این تیم چه شرایطی را داشت؛ اما تیم می‌آید به فینال آسیایی می‌رسد و فینال آسیایی کم جایگاهی نیست و جایگاه بالا و خیلی بزرگی دارد که پرسپولیس توانسته در سه سال دو بار به این جایگاه برسد. از لحاظ بازیکن هم شرایط پرسپولیس متفاوت بود و بازیکنانی که از دست داده، من پیش از بازی هم گفتم که آدم یکبار فرصت برایش پیش می‌آید و یکبار یک اتفاقی می‌افتد و همین اتفاق هم افتاد و دو سهل انگاری باعث شد تا دو پنالتی به اولسان بدهیم؛ در غیر این‌صورت اگر تا صبح هم با این تیم بازی می‌کردیم هیچ‌وقت آن‌ها نمی‌توانستند در شرایط بازی به ما گل بزنند.

 

کریمی در تشریح عملکرد پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان کره جنوبی ادامه داد: متاسفانه اولسان در بهترین و طلایی‌ترین زمان فوتبال در واقع پنج دقیقه پایانی و آغازین هر نیمه پنالتی گرفت و گل زد و این اتفاق در سطح دیدار فینال آسیا، کار را برای پرسپولیس دشوار کرد. اما گذشت و انشالله که در سال آینده بتوانیم به قهرمانی برسیم و این اتفاق هم خواهد افتاد.

 

بهترین بازیکن فوتسال بانوان آسیا با آرزوی موفقیت برای نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس و بقیه نمایندگان کشورمان واقعا تلاش کنند تا سال آینده در فینال بتوانیم نماینده ایرانی داشته باشیم، چرا که نه شاید این اتفاق افتاد که ما دو نماینده از ایران داشته باشیم که قطعا یکی از آن‌ها پرسپولیس بزرگ خواهد بود. من برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود و امیدوارم شرایط برای تیم‌های ما خوب باشد.

 

کریمی در بخش پایانی صحبت‌های خود در واکنش به عملکرد مدیران باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی اسم مدیریت می‌آید واقعا شرایط سخت می‌شود و آدم نمی‌داند چه چیزی راجع به آن توضیح بدهد اما امیدوارم که اتفاقات خوبی رخ بدهد.

دیدگاه‌ها