کد خبر : 1726580 | 30 آذر 1399 ساعت 18:45 | 62.6K بازدید | 7 دیدگاه

با آرزوی موفقیت در جام باشگاه های جهان!

هزاران پیام تبریک فارسی برای قهرمانی اولسان

"پیروزی شما را در فینال تبریک می گوییم. با آرزوی موفقیت برایتان در جام جهانی باشگاه ها" این پیامی از سوی برخی هواداران ایرانی برای باشگاه اولسان هیوندای بوده است.

هزاران پیام تبریک فارسی برای قهرمانی اولسان

به گزارش"ورزش سه" تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی با پیروزی برابر پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان بعد از هشت سال بار دیگر به مقام قهرمانی در این رقابت ها رسید و این در حالی است که این باشگاه بعد از قهرمانی با استقبال گرم برخی از هواداران فوتبال در ایران روبرو شده است؛ به طور خاص طرفداران تیم استقلال رقیب پرسپولیس در فوتبال ایران.


 روزنامه "جیونگ سانگ ایلبو" پرتیراژترین روزنامه منطقه اولسان کره جنوبی در ادامه این گزارش که بعد از قهرمانی اولسان هیوندای منتشر کرد نوشت:" اولسان با گل های جونیور در فینال لیگ قهرمانان 2020 توانست پرسپولیس را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد. این بازی در ورزشگاه الجنوب الوکره در دوحه قطر برگزار شد. 


اما نکته جالب پیام های تبریکی است که بخصوص در اینستاگرام این باشگاه و بیشتر به زبان کره ای بعد از قهرمانی این تیم به چشم می خورد. 

 

 

1555416

 

 


اولسان دو روز قبل از مسابقه فینال  نیز یک برنامه تشویقی را برای هواداران ایرانی اش در اینستاگرام منتشر کرد. این باشگاه همچنین در اعلام کرد که به پنج هواداری که بتوانند یک جمله عالی در حمایت از اولسان ارسال کنند پیراهن این باشگاه را جایزه بدهد. 


موضوعی که با استقبال جالبی از سوی بخشی از هواداران ایرانی مواجه شد. وقتی سرانجام اولسان پرسپولیس را شکست داد و قهرمان شد در حساب اینستاگرام این باشگاه تبریک های ویژه ای به زبان فارسی به چشم می خورد:" این پیروزی را تبریک می گوییم. با آرزوی موفقیت در جام باشگاه های جهان" و " شکوه آسیا و شکست پرسپولیس" و بسیاری دیگر از تبریک هایی که برای اولسان در جام جهانی باشگاه ها آرزوی موفقیت می کرد. 

 

 

1555415

 


نزدیک 6500 پیام از سوی هواداران ایرانی در این رابطه در حساب اینستاگرام اولسان بعد از بازی فینال به چشم می خورد.

دیدگاه‌ها