کد خبر : 1726586 | 30 آذر 1399 ساعت 19:26 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 2 - 1 اسپتزیا؛ بیخ گوش روسونری

اینتر موفق شد در خانه خود با دو گل اسپتزیا را مغلوب کند.

اینتر 2 - 1 اسپتزیا؛ بیخ گوش روسونری

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شبی که در نیمه اول نمایش چندان خوبی ارائه نداد، در نیمه دوم متحول شده و با تکیه بر گل های اشرف حکیمی و روملو لوکاکو با با نتیجه 1-2 اسپتزیا را شکست داد تا فاصله یک امتیازی خود را با صدر جدول حفظ کند.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 11 و روی ارسال یک ضربه ایستگاهی از سوی مارسلو بروزوویچ فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه سر لائوتارو مارتینز راهی به دروازه اسپتزیا نیافت.

 

دقایقی بعد و روی حرکت خوب اشرف حکیمی و ارسال او برای لائوتارو بود که اینتر می توانست گل اول را وارد دروازه اسپتزیا کند، اما حضور به موقع وینالی مانع رخ دادن این اتفاق شد. در دقیقه 39 این بار روملو لوکاکو موقغیت مناسبی برای زدن گل اول اینتر داشت، اما ضربه سر او به تور کنار دروازه برخورد کرد و در نهایت نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل بین دو تیم به اتمام رسید.

 

1555432

 

1555433

 

اما اینتر نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 50 به گل اول دست یافت. روی پاس دقیق لائوتارو، اشرف حکیمی در سمت راست صاحب موقعیت شده و در نهایت با یک ضربه زمینی و دقیق موفق شد گل اول اینتر را وارد دروازه اسپتزیا کند.

 

در دقیقه 63 اسپتزیا روی ارسال کرنر از سوی دیولا فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه سر انزولو دقیق نبود و از بالای دروازه اینتر به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 70 داور بعد از بازبینی صحنه حکم به خطای هند انزولو و اعلام یک پنالتی به سود اینتر داد. روملو لوکاکو پشت توپ قرار گرفت و موفق شد گل دوم اینتر را وارد دروازه اسپتزیا کند.

 

دقایقی بعد و روی ارسال استفنو سنسی بود که آرتورو ویدال موقعیت مناسبی برای زدن گل دوم اینتر داشت، اما ضربه او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

 

در دقیقه 93 بود که پیکولی روی ارسال از سمت راست موفق شد دروازه اینتر را باز کرده و اختلاف را به حداقل برساند. اما در ثانیه های باقیمانده اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و در نهایت اینتر موفق شد 1-2 اسپتزیا را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها