کد خبر : 1726589 | 30 آذر 1399 ساعت 19:40 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام ۰ - ۲ لستر؛ جای دو تیم در جدول عوض شد

لستر سیتی موفق شد با ارائه یک نمایش فوق‌العاده تاتنهام را با دو گل شکست دهد.

تاتنهام ۰ - ۲ لستر؛ جای دو تیم در جدول عوض شد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امروز از سری مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس میزبان لسترسیتی بود که در نهایت این مسابقه با نتیجه با دو گل به سود تیم مهمان تمام شد؛ موضوعی که باعث شد تاتنهام به رتبه چهارم جدول سقوط کند و لستر به رده دوم برسد.

 

 

1555450

 

 

کار متعادل آغاز شد اما در دقیقه 14 این لستر سیتی بود که می‌توانست دروازه تاتنهام را باز کند اما بازیکنان این تیم به دقت عمل کردند تا کار با تساوی بدون گل دنبال شود.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد لسترسیتی موفق شد گل اول را به ثمر برساند. وسلی فوفانا روی برخورد با سرژ اوریه درون محوطه جریمه سرنگون شد.

 

 

1555449

 

1555451

 

 

در ابتدا داور مسابقه پنالتی تشخیص نداد اما بعد از مراجعه به VAR تصمیم او تغییر کرد. جیمی واردی پشت توپ ایستاد و موفق شد دروازه تاتنهام را باز کند تا لستر با پیروزی یک گله راهی رختکن شود.

 

در نیمه دوم باز هم این لستر سیتی بود که کار را بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه 49 به گل دوم دست پیدا کند اما بعد از مراجعه به VAR به شکل بسیار مشکوک و سخت گیرانه ای آفساید جیمز مدیسون اعلام شد تا گل مردود شود.

 

 

1555448

 

 

عملکرد خوب لستر ادامه داشت و این تیم نهایتا در دقیقه 59 توانست به گل دوم دست پیدا کند. اشتباه عجیب توبی آلدرویرلد باعث شد توپ بعد از برخورد با او وارد دروازه تاتنهام شود و گل دوم لسترسیتی به ثمر برسد.

 

 

1555447

 

 

در دقیقه 70 تاتنهام می توانست یکی از گل ها را توسط ستاره کره ای خود یعنی سون هیونگ مین جبران کند اما ضربه این بازیکن در دهانه دروازه به شکلی استثنایی توسط کسپر اشمایکل مهار شد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

 

در ادامه تاتنهام توپ و میدان را در اختیار داد داشت و چند حمله روی دروازه لسترسیتی ایجاد کرد اما هیچ کدام از آنها نتیجه نداد تا تیم مهمان به سه امتیاز دلچسب دست یافته باشد و به رتبه دوم جدول صعود کند.

دیدگاه‌ها