کد خبر : 1726596 | 30 آذر 1399 ساعت 20:17 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

دبل تاریخی ستاره یونایتد در روز رکوردشکنی (عکس)

اسکات مک تومینای، ستاره جوان منچستریونایتد در سه دقیقه ابتدایی دو بار دروازه لیدزیونایتد را باز کرد.


به گزارش "ورزش سه"، منچستریوتایتد آرام آرام در حال نزدیک شدن به صدر جدول است و به نظر می رسد آنها امروز سه امتیاز دیدار مقابل لیدز را نیز از آن خود خواهند کرد. شیاطین سرخ در صورت کسب پیروزی در این دیدار حتی می توانند به رده سوم جدول هم برسند و اسکات مک تومینای، هافبک جوان این تیم در همان دقایق ابتدایی دو بار موفق به باز کردن دروازه لیدز شده است.

 

در همان دقیقه نخست بازی بود که اسکات مک تومینای با یک ضربه زمینی و دقیق از پشت محوطه جریمه موفق شد دروازه لیدز را باز کرده و گل اول تیمش را به ثمر برساند. اما هنوز به دقیقه سوم بازی نرسیده بودیم که این بار اسکات مک تومینای با فرار در عمق در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با یک ضربه حساب شده موفق به زدن گل دوم خودش و منچستریونایتد شد.

 

اسکات مک تومینای به اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که در سه دقیقه ابتدایی یک مسابقه دو گل به ثمر رسانده است. مک تومینای با زدن دو گل در بازی امروز، تا همینجا نیز در این فصل لیگ برتر بیشتر از آنتونی مارسیال با یک گل موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است. جالب اینجاست رافائل لیائو، ستاره پرتغالی جوان نیز ساعتی قبل در مقابل ساسولو سریع‌ترین گل تاریخ رقابت های سری آ را به ثمر رساند.

 

1555465

 

1555466

 

1555467

دیدگاه‌ها