کد خبر : 1726599 | 30 آذر 1399 ساعت 20:29 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: ما همیشه برای پیروزی بازی می کنیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان می گوید آن ها همیشه برای پیروزی پا به میدان می گذارند.

پیولی: ما همیشه برای پیروزی بازی می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان بعد از دو تساوی طی هفته های اخیر امروز رو در روی ساسولو قرار گرفت و در یک بازی سخت موفق شد با نتیجه 2-1 حریف خود را شکست دهد تا همچنان جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کرده باشد.

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان در پایان بازی گفت: "ما در ابتدا چهار یا پنج موقعیت داشتیم و می خواستیم رویکردی قوی داشته باشیم چرا که در چند بازی گذشته چند امتیاز از دست داده بودیم. هر بازی سه امتیاز دارد ، این چیزی است که من همیشه به تیم می گویم.  ما همیشه برای پیروزی بازی می کنیم و از دو تساوی گذشته راضی نبودیم. "

 

 

1555469

 

 

خرید جدید در ژانویه: " ما ایده های روشنی داریم. باشگاه می داند که اگر فرصت های خوبی وجود داشته باشد سعی خواهیم کرد از آنها نهایت استفاده را ببریم‌. در غیر این صورت همینگونه خواهیم ماند.  امروز دو مدافع میانی و دو مهاجم کم داشتیم.  اکنون ما به بیشترین تلاش در برابر لاتزیو نیاز داریم."

 

هواداران: " آن ها همیشه از ما حمایت می کنند. آنها دیروز به میلانلو آمدند و ما واقعاً از آن استقبال کردیم.  شاید در بازی بدون حضور جمعیت شرایط برای ما مفیدتر باشد اما اکنون همانطور که ایبرا می گوید هواداران ما در ورزشگاه باعث پرواز ما می شوند."

 

 

1555439

دیدگاه‌ها