کد خبر : 1726610 | 30 آذر 1399 ساعت 21:29 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

اشرف حکیمی: اینتر به اسکودتو فکر نمی کند

اشرف حکیمی، ستاره جوان اینتر تاکید کرد تمرکز این تیم تنها روی دیدارهای پیش رو است.

اشرف حکیمی: اینتر به اسکودتو فکر نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امروز موفق شد 1-2 اسپزیا را مغلوب کرده و با کسب ششمین پیروزی متوالی، فاصله یک امتیازی خود را با میلان صدرنشین حفظ کند. اشرف حکیمی که در این دیدار گل اول تیمش را وارد دروازه حریف کرد، مدعی شد تلاش او پیاده کردن خواسته های آنتونیو کونته و بازیکنان اینتر در میدان است.

 

اشرف حکیمی گفت: "ما می دانستیم که یک بازی مهم پیش رو داریم، در مقابل ناپولی پیروز شده بودیم و حس خوبی برای این دیدار داشتیم. حالا اینتر تنها یک بازی قبل از تعطیلات سال جدید در سری آ پیش رو دارد.

 

1555432

 

بسیاری از مردم در مورد احتمال قهرمانی اینتر در سری آ و فتح اسکودتو صحبت می کنند، اما ما هر بار تنها بر روی یک بازی تمرکز می کنیم و در ادامه خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما به آینده فکر نمی کنیم. من باید با شرایط فوتبال ایتالیا سازگار شوم، اما تلاش می کنم آنچه سرمربی و بازیکنان از من می خواهند را در زمین پیاده کنم. من هم در حال پیشرفت هستم و این روند در زمین مشخص است."

 

رافائل لیائو، ستاره جوان میلان موفق شد امروز در ثانیه شش دروازه ساسولو را باز کند. اشرف حکیمی در این رابطه گفت: "در سری آ بازیکنان بزرگی حضور دارند و من و رافائل لیائو نیز در بین آنها هستیم، اما نمی دانم از بین من و او چه کسی سریعتر است."

دیدگاه‌ها