کد خبر : 1726623 | 30 آذر 1399 ساعت 23:05 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: می توانستیم 4-12 پیروز شویم!

اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد معتقد است حالا فرصت خوبی برای صحبت از قهرمانی نیست.

سولسشر: می توانستیم 4-12 پیروز شویم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد 2-6 لیدز را مغلوب کند. اگر شیاطین سرخ بازی عقب افتاده خود را پیروز شوند، به فاصله دو امتیازی لیورپول در صدر جدول خواهند رسید. اوله گونار سولسشر بعد از دیدار مقابل لیدز به تمجید از اسکات مک تومینای و دنیل جیمز، دو گلزن جوان تیمش پرداخت.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "ما به دلیل شروع ضعیف مان مورد انتقاد قرار گرفتیم، اما بازیکنان یونایتد آماده بودند. فیلم بازی های لیدز را مشاهده کرده و راه های غلبه بر آنها را بررسی کردیم. اسکات مک تومینای در گذشته و در دوران کودکی مهاجم بوده، او از نظر فیزیکی مانند یک هیولا است، می تواند در نبردهای هوا پیروز شود و تکل های خوبی بزند، اما او همچنین بسیار قدرتمند و سریع است.

 

1555497

 

من مجبورم بعضی اوقات جلوی اسکات را بگیرم و او ذاتا هافبک تهاجمی است. اما وقتی فضای جلوی خود را می بیند، چرا باید متوقف شود. مک تومینای به خوبی در میدان از خط دفاعی ما محافظت می کند. فقط تصور کنید اگر 75 هزار نفر در استادیوم حضور داشته باشند، این دیدار به عنوان یکی از نمایش های عالی مقابل لیدز به تاریخ می پیوست. ممکن بود نتیجه این دیدار 4-12 شود

 

این گل به دنیل جیمز نیز اعتماد به نفس زیادی خواهد داد. او صبور بوده، سخت تلاش کرد و من از دنیل جیمز بسیار بسیار راضی بودم. این سیزدهمین بازی ما در این فصل بوده و ما در حال پیشرفت هستیم. ما بهتر شده و از نظر آمادگی در شرایط مناسب تری قرار داریم. البته هنوز چند مورد از جزئیات نیز وجود دارد و اجازه دهید بعدا در مورد احتمال قهرمانی صحبت کنیم."

دیدگاه‌ها