کد خبر : 1726648 | 01 دی 1399 ساعت 08:38 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران یار دوازدهم شهرخودرو باشند 

فراهانی : امکان ندارد بازهم سه گل بخوریم

دروازه بان شهر خودرو می گوید در ادامه به نوعی عمل خواهند کرد که همانند فصل پیش که این تیم در آسیا بود دوباره در ایده آل ترین شرایط قرار گیرند .

فراهانی : امکان ندارد بازهم سه گل بخوریم 

به گزارش ورزش سه ؛ شهرخودرو مقابل گل گهر سیرجان با دریافت سه گل شکست خورد تا به این ترتیب شرایطش کمی نگران کننده شود میلاد فراهانی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازی با گل‌گهر برای ما سخت بود، ما از قبل می دانستیم بازی سختی داریم، در این اواخر شرایطمان خیلی خوب نبوده ما در همه بازی‌ها برای نتیجه گرفتن به زمین می‌رویم ولی غافلگیر می شویم و در پی جبران می آییم و از این موضوع تیم ما صدمه می‌بیند.  در نیمه اول دیدار با گل‌گهر بازی خوبی انجام دادیم . این تیم کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و از شرایط خیلی خوبی برخوردار است ما می خواستیم یک نتیجه خوب بگیریم اما بازی را واگذار کردیم .


وی در خصوص اینکه آیا مقصر دریافت گل ها اوست یا خیر ادامه داد: تیمی که گل می خورد از آن نفر جلو مقصر هستند تا نفر آخر که خودم هستم ، تیمی که دو ، سه گل می‌خورد ایراداتی دارد ، قطعا ما نمی‌توانیم بگوییم شخص خاصی مقصر است. همه به نوعی اشتباه می‌کنند و گل دریافت می‌شود ولی به نظر من ما تیم بزرگی هستیم و قطعا جزو بالانشین های فصل قبل بوده و باید در ادامه هم خوب  باشد. تمام تلاشمان را می کنیم تا شرایط را از این بهتر کنیم ولی فوتبال شرایط خاص خودش را دارد، اگر یک درصد غافل شوی  به ضررت  تمام میشود . نمی توانیم گل خوردن و باختن را گردن کسی بیندازیم  همانطور که وقتی گل می زنیم ‌و خوشحالی می کنیم قطعاً در ناراحتی ها همه پشت هم هستیم. به هواداران قول می دهم دیگراز این اتفاقات رخ نمی‌دهد و شهرخودرو از هیچ تیمی سه گل  نخورد. ما برای جبران کردن جلو می رویم و بی مهابا حمله می کنیم و غافل می شویم و به خاطر همین گل دریافت می‌کنیم. قطعا در بازی های بعد جبران می کنیم و جزو بالا نشینان قرار می گیریم .

 

1546071


دروازه‌بان شهر خودرو در خصوص اینکه آیا بی‌تجربه بودن مهدی رحمتی در مورد سرمربیگری و یا در اختیار نداشتن یک سری از بازیکنان و مشکلات دیگر باعث شده شهرخودرو نتواند تا به اینجای فصل نتایج خوبی بگیرد گفت: همان طور که خودتان می دانید ما خیلی از بازیکنان مان را از دست دادیم و بازیکنان جدید گرفتیم و این نیازمند زمان و هماهنگی بیشتر است .از جهتی کادر فنی ما بسیار قوی است و شبانه‌روزی دارند زحمت می‌کشند و ما بازیکنان این موضوع را به چشم می بینیم اگر توجه کنید ما بازیهای خیلی سختی داشتیم به خصوص در سه هفته اخیر . اگر در بازی با صنعت نفت آبادان داور برای حریف پنالتی نمی‌گرفت شرایطمان خیلی فرق می کرد ولی فوتبال است و شرایطش همین است ولی ما باید جلوی این و نوسان را بگیریم.

 

ما به کمک هواداران و مسئولان شهر نیاز داریم و از آنها می‌خواهیم کنار ما باشند و تنهایمان نگذارند ، شهر خودرو تیم بزرگی بوده و قطعا شرایطش بهتر می‌شود. الان هم اوایل فصل است و خیلی بازی های دیگر باقی مانده که می‌توانیم در آن ها  نتایج خوبی بگیریم ولی ما به تیمی مثل گل گهر   باختیم که نزدیک ۶۰, ۷۰ میلیارد بازیکن گرفته است . شهر خودرو پارسال جلوی همه تیم‌ها می ابستاده و قطعاً امسال هم این کار را انجام می‌دهد. بعد از بازی قبلی همه هم قسم شدیم . اگر دو برد پشت سر هم بیاوریم شرایط‌مان خیلی تغییر می کند و روحیه خوب به تیم بر می گردد .
فراهانی در پایان در خصوص دیدار پیش رو با آلومینیوم اراک افزود: همه بازیهای لیگ سخت است و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و شبانه‌روزی زحمت می‌کشیم و من قسم میخورم که کادر فنی دارد زحمت میکشد و نقاط ضعف و قوت حریفان را به ما می گوید .ما کمی بدشانسی می آوریم ولی قطعا روزهای خوب ما هم فرا می‌رسد، باید تمرکز مان را بالا ببریم تا بتوانیم شرایط خوبی را برای خود و تیم مان به وجود بیاوریم. از هواداران می خواهم یار دوازدهم تیم باشند در بازی با آلومینیوم هم باید  نتیجه خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها