کد خبر : 1726649 | 01 دی 1399 ساعت 08:43 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم منشا آقای گل شود

رنجبری: باید ۲۰ گل در دو بازی می زدیم!

بازیکن گل گهر سیرجان معتقد است که صدرنشینی در این جای فصل اهمیتی ندارد و آن ها قصد دارند تتا پایان فصل خوب باشند .

رنجبری: باید ۲۰ گل در دو بازی می زدیم!

به گزارش ورزش سه ؛ گل گهر سیرجان توانست شهر خودرو را شکست دهد و صدر نشین لیگ برتر شود پیمان رنجبری در این خصوص به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر بعد از دو بازی سخت که در هر دوی آنها حق ما برد بود توپ هایمان گل نشد و ما در هر بازی ده موقعیت صددرصد داشتیم که نشد گل شود اما در بازی شهر خودرو موقعیت هایی که داشتیم تبدیل به گل شد ، تیم‌هایی که مقابل ما بازی می‌کنند از ۵ دفاع استفاده می‌کنند، شهر خودرو هم با پنج دفاع مقابل ما قرار گرفت و خدا را شکر که توانستیم بازی سخت را ببریم.


او در خصوص صدرنشینی مجدد گل گهر در لیگ برتر  ادامه داد: صدرنشینی در اینجای فصل زیاد مهم نیست، مهم این است آخر فصل کجا باشی ما بازی به بازی جلو می‌رویم تا آخر فصل رتبه خوبی بدست بیاوریم.


این بازیکن در خصوص دیدار با ذوب آهن عنوان کرد : ذوب‌آهن مقابل استقلال به نتیجه تساوی دست پیدا کرد و فکر می کنم تیم خوبی است و با توجه به اینکه نتایج خیلی خوبی هم نگرفته بازی سختی جلوی آنها داریم. به نظرم با آنالیزی که می‌خواهیم انجام دهیم مثل  بازی های قبل مقابل ذوب‌آهن هم هجومی بازی می‌کنیم تا سه امتیاز بازی را بگیریم .


رنجبری در پایان در خصوص ۹ گله  شدن هم تیمی اش گادوین  منشا افزود: ما که خیلی خوشحال می‌شویم آقای گل از تیم ما انتخاب شود. او بازیکن بسیار با کیفیتی است و خودتان شاهد این موضوع هستید ولی در کل ما یک تیم هستیم و همه تلاش می‌کنند که در ابتدا گل‌گهر ببرد و شخص خاصی مد نظر نیست. امیدوارم در آخر فصل هم منشأ  آقای گل شود و هم اینکه ما جایگاه خوبی را تا پایان فصل داشته باشیم.

دیدگاه‌ها