کد خبر : 1726656 | 01 دی 1399 ساعت 09:08 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

شکست دادن فولاد برای هیچ تیمی آسان نیست 

بوعذار: اینجا شهر اولین هاست

عباس بوعذار که در ابتدای فصل بازیکن فولاد بود در ادامه به نفت مسجد سلیمان پیوست و هفته گذشته مقابل تیم سابقش قرار گرفت .

بوعذار: اینجا شهر اولین هاست

به گزارش ورزش سه ؛نفت مسجد سلیمان توانست با یک گل فولاد را از پیش رو بردارد عباس بوعذار در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازی با فولاد بسیار سخت بود زیرا این تیم بسیار هماهنگ و سخت بود بود و شکست دادن فولاد برای هیچ تیمی آسان نیست و ما با تلاشی که کردیم توانستیم این تیم را شکست بدهیم و اولین شکست شان را ما رقم بزنیم و خوشحالیم که این اتفاق در شهر اولین ها افتاد.


او که در ابتدای فصل بازیکن فولاد بود و بعد بنا به دلایلی به نفت مسجدسلیمان آمد در پاسخ به این سوال که این بازی برایش حساسیت داشت یا خیر ادامه داد: برای من این بازی حساس بود و جلوی تیم سابقم انگیزه داشتم و دوست داشتم بهترین عملکردم را نشان دهم ، خدا را شکر که بردیم.


این بازیکن در خصوص مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: امیدوارم این تیم را از لحاظ مالی حمایت کنند که بچه ها انگیزه بالاتری داشته باشند .بازی سختی داریم و باید دست پر از آنها بیرون بیاییم،امسال قرارداد همه بچه  ها  پایین است و  تیم جوانی داریم و امیدوارم از  این تیم حمایت کنند.


بوعذار  در پایان در خصوص دیدار با ماشین سازی افزود: ما می‌رویم که در هوای سرد تبریز بهترین نتیجه را بگیریم و بهترین بازی مان را انجام دهیم به امید خدا که بتوانیم در این دیدار نتیجه خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها