کد خبر : 1726665 | 01 دی 1399 ساعت 09:40 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

بیلسا: لیدز بازی هجومی را هرگز رها نمی‌کند

مارچلو بیلسا سرمربی لیدز با وجود شکست سنگین 6-2 مقابل یونایتد می گوید تیمش سبک بازی خود را رها نخواهد کرد.

بیلسا: لیدز بازی هجومی را هرگز رها نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، لیدزیونایتد دیشب در اولدترافورد در برابر شاگردان اوله گنار سولسشر شکست سختی را پذیرفت و با نتیجه 6-2 مقهور منچستریونایتد شد. با اینحال مارچلو بیلسا سرمربی آرژانتینی لیدز در پایان بازی گفت با وجود این شکست سنگین تیم او سبک بازی هجومی خود را کنار نخواهد گذاشت.

 

1555570

 

در دیدار عجیب دو تیم که شاهد شلیک 43 شوت به سمت دروازه ها بود تیم بیلسا با وجود باخت 6-2 به دلیل سبک بازی تهاجمی و جسورانه مورد توجه قرار گرفت و عده زیادی از فوتبالدوستان او را به خاطر این سبک تماشایی تحسین کردند. اما واقعیت این است که تیم بیلسا تا اینجا در این فصل 30 گل دریافت کرده و تعداد گلهای دریافتی اش بیشتر از هر تیم دیگری در لیگ برتر بوده است.

 

بیلسا اما همچنان مصر است که به همین سبک بازی ادامه خواهد داد. او در پایان بازی به شبکه اسکای گفت: " ما در نیمه اول موقعیتهایی مشابه موقعیتهای حریف داشتیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. حملات ما از بازی ترکیبی درست می شد و حملات آنها زماین بود که ما در زمان حمله توپ را از دست می دادیم و آنها از دفاع به حمله منتقل می شدند. ولی بازگشت ما کندتر از این انتقال آنها بود".

 

1555572

 

سرمربی لیدز در ادامه گفت: " ما در پایان نیمه اول با اختلاف زیاد از حریف عقب بودیم و من تصمیم گرفتم با تغییراتی در تیم خط میانی را قوی تر کنم تا این خط ما بتواند توپها را راحت تر از حریف بگیرد. به هر حال مساله این است که ما این سبک بازی را هرگز رها نخواهیم کرد".

 

 

دیدگاه‌ها