کد خبر : 1726694 | 01 دی 1399 ساعت 12:40 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

استیو مک منه‌من

فیرمینو حذف شدنی نیست؛ حرفش را هم نزنید

مک منه‌من اسطوره لیورپول می‌گوید از اینکه روبرتو فیرمینو با دبل در بازی دیروز مقابل پلاس موفق شد منتقدین خود را ساکت کند بسیار خوشحال است.

فیرمینو حذف شدنی نیست؛ حرفش را هم نزنید

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو فیرمینو ستاره برزیلی لیورپول که مدتی بود با انتقاداتی مواجه شده بود در جریان پیروزی 7-0 لیورپول بر کریستال پالاس دو گل برای تیمش زد و یکی از ستاره‌های این بازی بود. استیو مک منه‌من اسطوره لیورپول می‌گوید فیرمینو با درخشش در این بازی منتقدینش را ثابت کرد. مک منه‌من همچنین می‌گوید منتقدین با ایرادگیری‌های قبلی‌شان از فیرمینو کاملاً در اشتباه بودند.

 

1555640

 

البته جایگاه فیرمینو در ترکیب فیکس یورگن کلوپ از زمان پیوستن دیوگو ژوتا در ماه سپتامبر با تهدید مواجه شده است. ژوتا در 17 بازی اولش برای قرمزها 9 گل به ثمر رساند و تا هفته پیش که از ناحیه زانو مصدوم شد به نظر می رسید موفق شده فیرمینو را به حاشیه براند. اما فیرمینو در این یک هفته با گلزنی در بازی مهم مقابل تاتنهام و حالا دبل در مقابل پالاس بار دیگر ثابت کرد چه مهاجم درخشانی است.

 

استیو مک منه‌من در صحبتهای خود درباره او گفت: " صحبتهایی که درباره فیرمینو می‌شد انتقاد نبود بلکه زیر سوال بردن توان و کیفیت او بود. عملاً می‌گفتند او نباید فیکس لیورپول باشد. بله شکی نیست که دیوگو ژوتا در شروع کارش در لیورپول خیره‌کننده ظاهر شد اما بعضی‌ها فیرمینو را کلاً حذف شده می‌دانستند و می‌گفتند دیگر باید کنار گذاشته شود".

 

1555639

 

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت: " ولی فیرمینو با یک گل تماشایی مقابل تاتنهام برگشت و در مقابل پالاس هم استثنایی بود. تنها چیزی که فیرمینو را مهم می‌کند گلهای او نیست بلکه فیرمینو با بازی درخشانش روی عملکرد کلی تیم تاثیر می‌گذارد".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها