کد خبر : 1726698 | 01 دی 1399 ساعت 13:00 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره اصلی چلسی حکیم زیاش است؛ نه ورنر و هاورتز

ناکامی چلسی در برد بازی‌هایش از زمان مصدومیت حکیم زیاش نشان داده که او بهترین خرید تهاجمی آبی‌ها بوده و نه ورنر و هاورتز.

ستاره اصلی چلسی حکیم زیاش است؛ نه ورنر و هاورتز

به گزارش "ورزش سه"، چلسی نتوانسته سه بازی اخیر خود در لیگ برتر را با پیروزی به پایان برساند و مشخص است که در این تیم یک جای کار می لنگد. باید به این نکته توجه داشته باشید که چلسی تیمی بود که مدتی پیش در شانزده بازی پیاپی شکست نخورده بود.

 

1540506

 

به نظر می‌رسد علت اصلی در این ناکامی اخیر را باید در کنار ماندن حکیم زیاش از ترکیب چلسی دانست. ستاره مراکشی که به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در این بازی‌ها نتوانسته چلسی را همراهی کند. از روز 5 دسامبر که زیاش در جریان پیروزی 3-1 چلسی مقابل لیدز مصدوم شد و لنگ لنگان زمین را ترک کرد آبی های لندن دیگر نتوانستند به پیروزی برساند.

 

چلسی نه تنها در سه بازی بعدی خود قادر به پیروزی نبوده بلکه در دو بازی مقابل اورتون و ولوز شکست خورده و به رتبه هفتم جدول سقوط کرده است. در هر دو بازی مقابل اورتون و ولوز چلسی هر چه می کرد نمی توانست حملات زهرداری ترتیب داده و قفل دروازه حریف را باز کند و در نهایت روی ضدحمله شاهد باز شدن دروازه خود و در نهایت شکست بود.

 

1540508

 

در گودیسون پارک، تیمو ورنر و کای هاورتز که مثل زیاش امسال تابستان به چلسی پیوستند وظیفه داشتند از جناحین تک مهاجم تیم شان ژیرو را تغذیه کنند. اما این دو ستاره تهاجمی که به نظر می‌رسید امسال به مهاجمین اول چلسی تبدیل می‌شوند بسیار بی فروغ بودند و به خصوص کای هاورتز اصلاً در حد و اندازه‌ای که از او انتظار می‌رفت ظاهر نشده است. به نظر می‌رسد امسال چلسی اگر بخواهد شانسی برای موفقیت داشته باشد بیش از هر کس دیگری باید امیدش به حکیم زیاش ستاره مراکشی‌اش باشد.

 

 

دیدگاه‌ها