کد خبر : 1726715 | 01 دی 1399 ساعت 15:03 | 30.9K بازدید | 3 دیدگاه

معارفه سلمانی در اینستاگرام پورتیموننزه پرتغال

جدیدترین لژیونر فوتبال ایران، به صورت رسمی به تیم پورتیموننزه پرتغال پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، جعفر سلمانی مهاجم فصل گذشته صنعت نفت، جدیدترین لژیونر فوتبال ایران است. مراسم معارفه او به صورت رسمی در کشور پرتغال انجام شد و او قراردادش را با این تیم امضا کرد.

 

هدایت تیم پورتیموننزه را در لیگ پرتغال پائولو سرجیو به عهده دارد. مردی که بعد از حضورش در لیگ برتر و هدایت صنعت نفت برای علاقمندان به فوتبال ایران نیز شناخته شده است. سلمانی در لیگ هجدهم و در زمانی که سرجیو هدایت آبادانی ها را برعهده داشت، زیر نظر این مربی پرتغالی مشغول فعالیت بود.

 

سلمانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، برای رسیدن به کشور پرتغال دچار مشکلاتی شده بود، سرانجام توانست به صورت رسمی با این تیم قرارداد منعقد کرده و مراسم معارفه او نیز برگزار شود.

 

1555693

 

1555692


صفحه رسمی اینستاگرامی باشگاه پورتیموننزه پرتغال در معرفی سلمانی نوشته است: سلمانی 23 ساله یک مهاجم است که توانایی بازی در پست وینگر چپ را نیز دارد، با عقد قراردادی تا ژوئن 2023 به پورتیموننزه پرتغال پیوست.

 

سلمانی بازیکنی است که به تأیید پائولو سرجیو رسیده است. او در فصل 2018-2019 و زمانی که سرجیو هدایت تیم ایرانی صنعت نفت را برعهده داشت، زیر نظر این سرمربی پرتغالی آموزش دید.


این بازیکن ایرانی سابقه عضویت در تیم ملی زیر 23 ساله های کشورش را دارد و در سه بازی مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا شرکت کرده است. در جلسه معارفه سلمانی، رودینی سامپایو رئیس هیئت مدیره پورتیموننزه از او استقبال کرد.

 

لازم به ذکر است که سلمانی در فصل گذشته، در 30 بازی برای تیم صنعت نفت آبادان به میدان رفت و موفق شد یک گل بزند و 2 پاس گل نیز به هم تیمی هایش بدهد.


تیم پورتیموننزه پرتغال که در لیگ برتر این کشور حضور دارد، با 8 امتیاز از 10 بازی، در قعر جدول 18 تیمی لیگ این کشور قرار دارد.

دیدگاه‌ها