کد خبر : 1726723 | 01 دی 1399 ساعت 15:50 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

او دیگر بازیکن گذشته نیست

مورینیو از بیل انتظار معجزه نداشته باشد

روی کین معتقد است که بیل باید 5 یا 6 بازی فیکس برای تاتنهام بازی کند تا شاید به فرم قدیمی اش نزدیک شود.

مورینیو از بیل انتظار معجزه نداشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، سه ماه از پیوستن گرت بیل به تاتنهام می گذرد و او هنوز نتوانسته به فرم گذشته خود نزدیک شود. در لیگ برت بیل یک گل در جریان بازی برای تاتنهام به ثمر رسانده و اغلب به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده است.

او شب گذشته در شکست خانگی 0-2 تاتنهام برابر لسترسیتی هم نتوانست چاره کار تیمش باشد و عملکردی ناامیدکننده داشت. بسیاری تصور می کردند بیل پس از جدایی از رئال و بازگشت به تیم سابقش می تواند روزهای خوش گذشته را تکرار کند ولی اینطور نشده است. بیل تا سال 2013 و قبل از انتقال 101 میلیون یورویی به رئال، توانسته بود 55 گل در 203 بازی برای تاتنهام بزند. او برای رئال در 251 بازی 105 گل زد.

 

 

1555719

 

 

روی کین اسطوره یونایتد در مورد ستاره ولزی گفت:« فکر نمی کنم بیل بتواند به فرم سابق خودش برگردد. وقتی بازیکن برجسته ای هستید، باید هر هفته در ترکیب قرار بگیرید ولی بیل به ندرت بازیکن ثابت تاتنهام است. بیل هم مثل مسی و رونالدو اگر در شرایط خوب خودش باشد، می تواند بدرخشد ولی فرم حال حاضر او خیلی با گذشته متفاوت است.»

 

 

1552669

 

 

کین ادامه داد:« بیل لحظات بسیار خوبی در فوتبالش داشته ولی الان او را در سطح مورد انتظارش نمی بینم. بیل باید 5 یا شش بازی فیکس بازی کند و در این صورت شاید بتواند به شرایط ایده الش نزدیک شود. در شرایط فعلی نمی توان از او که 30 دقیقه شانس بازی پیدا می کند انتظار معجزه داشت. بیل نیاز دارد تا چند بازی پیاپی 90 دقیقه از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد.»

 

 

دیدگاه‌ها