کد خبر : 1726732 | 01 دی 1399 ساعت 16:31 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

با مهدی بالی از رده جوانان رقیب هستیم

ساروی: قاسم رضایی باعث شد فرنگی‌کار شوم

فرنگی کار وزن 97 کیلوگرم تیم ملی بعد از کسب مدال برنز جام جهانی گفت: روس‌ها با نفرات اصلی آمده بودند و محک خوبی برای ما بود.

ساروی: قاسم رضایی باعث شد فرنگی‌کار شوم

به گزارش "ورزش سه"، محمدهادی ساروی که یکی از دو نماینده کشتی فرنگی ایران در جام جهانی انفرادی صربستان بود و توانست به مدال برنز این رقابت‌ها دست پیدا کند، امروز همان برنامه دایره طلایی بود. او در مورد سطح کیفی مسابقات جام جهانی گفت: چند ماهی بعد از شیوع کرونا، اتحادیه تصمیم به برگزاری جهانی گرفت که به دلایلی کنسل شد و در ادامه قرار بر برگزاری جام‌جهانی انفرادی شد و من هم در این رقابت‌ها شرکت کردم. بیشتر کشورها به صربستان آمده بودند و در وزن ما اکثر حریفان اصلی حضور داشتند. روس‌ها با نفرات اصلی آمده بودند و من هم توانستم مدال برنز رقابت‌ها را از آن خود کنم.


این کشتی‌گیر آملی در مورد اینکه شرایط آمادگی بدنی کشتی گیران شرکت کننده در جام جهانی چطور بود، عنوان کرد: بیشتر نفراتی که در این رقابت ها حاضر بودند، آمادگی بدنی خوبی داشتند. ما هم می خواستیم بعد از اینکه ماه ها اردوی تیم ملی تعطیل بود، شرایط خودمان را در آستانه کسب سهمیه المپیک بسنجیم. بعضی از کشورها مثل روسیه که مسابقه برگزار کرده بودند، وضعیت بهتری داشتند. البته ما هم دو اردو داشتیم و در ادامه نیز لیگ و مسابقات انتخابی تیم ملی را هم برگزار کردیم که فکر می کنم این دو رقابت که قبل از جام جهانی برگزار شد به اینکه خودمان را محک بزنیم خیلی کمک کرد. با توجه به مسابقاتی که در پیش داریم از الان به بعد شرایط اردوها و تمرینات متفاوت می شود. اردو که برگزار شود تمرین همه منظم خواهد شد.


این کشتی‌گیر 23 ساله آملی که کشتی را از 14 سالگی آغاز کرده، در مورد اینکه چرا سمت کشتی فرنگی آمده، گفت: به خاطر اینکه کشتی فرنگی آمل از کشتی آزادش بهتر است. قاسم رضایی در این سال ها خیلی برایم زحمت کشیده و باید حتما از او تشکر کنم. آمل امکانات خوبی دارد، در دوره کرونا مسئولان شهر زحمت کشیدند و سالن رزشی در اختیارمان بود و توانستیم تمرین کنیم.


ساروی درخصوص مبارزه اش با مهدی بالی در دور برگشت لیگ که با اشتباه داوری همراه شد، گفت: من و مهدی از رده جوانان حریف هم هستیم و در آن کشتی هم یک مقدار اشتباه پیش آمد. این باخت ها و اتفاقات در کشتی خوب است و از آن یاد می گیریم.

دیدگاه‌ها