کد خبر : 1726740 | 01 دی 1399 ساعت 17:01 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

بزیک: امیری بود شرایط خیلی فرق می‌کرد

به عقیده ادموند بزیک بازی فینال برای پرسپولیسیها بیش از حد احساسی شده بود.

بزیک: امیری بود شرایط خیلی فرق می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، ادموند بزیک یکی از قدیمی‌هایی است که حرفهای جالبی درباره فینال آسیا دارد. او  در این باره می‌گوید: من فکر کنم همین که پرسپولیس به فینال رسیده بود با همین کم و کاستی ها کار بزرگی انجام داده است. تیمهای شرقی کلاس خوبی دارند و از قدیم وقتی با آنها بازی داشتیم  کار برای ما سخت می شود.آنها غالبا خوب سرمایه‌گذاری می‌کنند و با تفکر بازیکن می‌گیرند و همین طور که می بینید  ستاره‌هایشان کیفیت بالایی دارند. در بازی با فینال همان چیزی که فکر می کردم شد و پرسپولیس با یک فوروارد بازی کرد و رو به ضدحمله آورد البته کار دیگری از دست کادرفنی بر نمی‌آمد.
او در همین خصوص ادامه داد: من فکر می‌کنم اولسان چون نمی خواست در فینال ببازد عقب رفت و این یک چیز طبیعی است .در کل بخصوص در نیمه دوم پرسپولیس سوار بازی بود اما ابزار کاملی برای برد نداشت .


او در پاسخ به این سوال که اگر پرسپولیس تمام یارانش را در اختیار داشت می توانست قهرمان شود یا خیر ادامه داد: فکر می کنم حضور وحید امیری خیلی می‌توانست در این بازی تاثیرگذار باشد چون او دوندگی زیاد و حفظ توپ  خوب دارد و هم اینکه بازیسازی خوبی دارد، اگر پرسپولیس وحید را در اختیار داشت خیلی شرایط فرق می کرد .


پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی نکردن کمال کامیابی نیا و این که از امید عالیشاه می شد به عنوان بازیکن تعویضی و کسی که شرایط تیم را تغییر دهد استفاده کرد گفت: ما از بیرون که نگاه می‌کنیم شاید حرف شما درست باشد ولی وقتی یک مربی کنار تیم است شرایط بازیکن را می سنجد اما شاید اگر کمال از اول شروع می‌کرد و عالیشاه از نیمه دوم بعنوان یک تغییر روبه جلو به زمین می‌آمد شرایط فرق می‌کرد.شاید هم نه.کسی نمی‌تواند در این زمینه دقیق اظهارنظر کند.من که به یحیی اعتماد دارم و کارش را تصدیق می‌کنم.


بزیک در پایان درباره مهدی شیری هم حرف زد و گفت: وقتی می‌گویند ۶۰ میلیون ایرانی دعا می کنند که پرسپولیس ببرد قضیه در فاز احساسی فرو  می رود . من فکر می کنم این صحنه ها آدم را از منطق دور می‌کند.می‌دانم که از دست رفتن قهرمانی در فینال آسیا برای هواداران سخت است اما هیچ بازیکنی نمی خواهد در این گونه دیدار ها اشتباه کند .به هرحال اتفاقی است که افتاده و باید ازاین بازیکن خوب تیم پرسپولیس حمایت کرد.

 

دیدگاه‌ها