کد خبر : 1726744 | 01 دی 1399 ساعت 17:23 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیتر کراوچ:

صلاح و‌ مانه دوست صمیمی نیستند اما...

پیتر کراوچ، ستاره سابق لیورپول درباره شایعاتی که پیرامون اختلاف بین محمد صلاح و سادیو مانه مطرح می‌شود صحبت کرد.

صلاح و‌ مانه دوست صمیمی نیستند اما...

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تعویض هایی که یورگن کلوپ در دیدار مقابل کریستال پالاس انجام داد، مجبور شد توضیحاتی را در این‌باره ارائه دهد. او از ابتدا محمد صلاح را در ترکیب اصلی قرار نداده بود اما در نیمه دوم این بازیکن را به زمین فرستاد و اتفاقاً ستاره مصری عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه داد. از طرف دیگر سادیو مانه بعد از تعویض شدن بسیار ناراحت به نظر می رسید.

 

طی ماه های اخیر شایعاتی درباره اختلاف بین محمد صلاح و سادیو مانه وجود داشته است. موضوعی که حالا مهاجم سابق لیورپول یعنی پیتر کراوچ به آن واکنش نشان داده و می‌گوید: " لیورپول طی دو سال گذشته همه چیز را برده است من فکر می‌کنم آنها در این فصل از عنوان قهرمانی لیگ برتر خود نیز دفاع خواهند کرد.  اما خودتان را سرگرم نکنید زیرا اختلافی بین صلاح و مانه وجود ندارد."

 

 

1549532

 

 

کراوچ در ادامه گفت: " هر مهاجمی خودخواه است و این دو نفر نیز می خواهند گل های زیادی به ثمر برسانند؛ به ویژه محمد صلاح که به نظر می‌رسد این موضوع برای او به یک وسواس تبدیل شده است. صلاح به عنوان یک وینگر به اینجا آمد اما حالا به یکی از بهترین مهاجمان اروپا تبدیل شده است.

 

در دیدار مقابل کریستال پالاس چهره مانه بعد از تعویض نشان می داد که او ناراحت است. عصبانی بود و این کاملا به حق بود چرا که به عنوان یک مهاجم قاتل آخرین چیزی که می‌خواهید تعویض شدن است. آیا او و محمد صلاح با یکدیگر دوست صمیمی هستند؟ شک دارم اما این موضوع اهمیتی ندارد چرا که من نیز هم پستی هایی داشتم که هرگز از من خوششان نمی‌آمد."

دیدگاه‌ها