کد خبر : 1726755 | 01 دی 1399 ساعت 18:41 | 340K بازدید | 3 دیدگاه

صحبت های قابل توجه پزشک دیه گو؛

ادعای تکان دهنده درباره علت درگذشت مارادونا

پزشک دیه گو آرماندو مارادونا، اسطوره فقید آرژانتین ادعای عجیبی را مطرح کرده است.

ادعای تکان دهنده درباره علت درگذشت مارادونا

به گزارش "ورزش سه"، دکتر آلفردو کاهه که بین سالهای 1977 و 2007 مارادونا را معالجه می کرد، معتقد است که این آرژانتینی پس از جراحی مغز که اندکی قبل از مرگ خود انجام داده بود دچار افسردگی شدید شده و‌ این احتمال وجود دارد که او در آن مقطع از مصرف داروهای خود امتناع کرده باشد.

 

 

1555774

 

 

او به یک شبکه رادیویی آرژانتینی در این باره گفت: " این فقط یک حمله قلبی ساده به نظر نمی‌رسد."
در واقع پزشک مارادونا ادعا کرده که مرگ افسانه‌ فوتبال یک نوع خودکشی بوده و افسردگی پس از جراحی مغز در این اتفاق نقش اساسی ایفا کرده است.

 

دکتر آلفردو کاهه معتقد است مارادونا پس از ترخیص از بیمارستان بعد از جراحی، غذا خوردن یا مصرف داروی خود را متوقف کرده و نهایتاً این امر منجر به ایست قلبی و مرگ او شده است.
کاهه پس از اطلاع از اینکه مارادونا روزهای آخر خود را پس از جراحی مغز در یک اتاق گذرانده، به این نتیجه رسیده که او واقعاً افسرده شده است.

 

 

1555773

 

 

دکتر کاهه در ادامه صحبت‌های خود گفت: " دیه گو واقعا خسته بود. همه این وقایع نشان می‌دهد که او به نوعی خودکشی کرده است. او از زندگی خسته شده بود."

 

دکتر کاهه همچنین در این مصاحبه از مسئولان بیمارستانی که دیه گو مارادونا آخرین روزهای زندگی خود را در آن پشت سرگذاشته انتقاد و آنها را به عدم آماده‌سازی درست شرایط و ترخیص زودهنگام او متهم کرده است. او گفت: " از نظر من این یک سهل انگاری بی تجربگی و بی تدبیری محض بود.

 

 

1555772

 

 

از او به درستی مراقبت نشده است.  او باید در بیمارستان بستری می شد نه در خانه ای که برای او آماده نشده بود. "

دیدگاه‌ها