کد خبر : 1726763 | 01 دی 1399 ساعت 19:18 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

با اعلام آرتتا؛ اوبامیانگ غایب بزرگ تقابل با سیتی

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال تایید کرد پیر امریک اوبامیانگ در دیدار مقابل منچسترسیتی غایب خواهد بود.

با اعلام آرتتا؛ اوبامیانگ غایب بزرگ تقابل با سیتی

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در ادامه روند ناامید کننده و فاجعه بار خود، در دیدار ابتدای هفته مقابل اورتون شکست خورد تا تنها چهار امتیاز با منطقه سقوط فاصله داشته باشد.

 

شاگردان میکل آرتتا سه شنبه شب در چهارچوب جام اتحادیه انگلیس به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت و پیروزی در این دیدار می تواند باعث حضور آنها در نیمه نهایی و البته افزایش روحیه توپچی ها برای ادامه مسابقات شود.

 

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال پیش از بازی مهم تیمش با سیتی تایید کرد که پیر امریک اوبامیانگ در این مسابقه نیز غایب خواهد بود. او در این باره گفت: " مطمئنا اوبا شرایط حضور در مسابقه فردا را ندارد. وضعیت او بهتر شده و‌ نسبت به دو روز قبل خیلی بهبود یافته است. در چند روز آینده وضعیت او را دوباره بررسی خواهیم کرد و مشخص خواهد شد که با چه سرعتی می تواند بازگردد.

 

 

1555780

 

 

او می داند چقدر برای ما مهم است و با تعهد کامل تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا هر چه سریعتر به آمادگی برسد."

 

فرم بد آرسنال: "وقتی به این چشم انداز نگاه می کنید که چگونه در مسابقات فوتبال شکست می خوریم و در چه وضعیتی قرار داریم، این بسیار باورنکردنی است. سال گذشته ما اورتون را با 25 درصد شانس شکست دادیم. این در حالی است که در مسابقه ابتدای هفته ما 67 درصد شانس داشتیم اما شکست خوردیم. با این حال گفتن این چیزها مهم نیست چرا که ما شکست خوردیم."

 

 

1555246

دیدگاه‌ها