کد خبر : 1726808 | 01 دی 1399 ساعت 23:57 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدت‌ها بود می‌خواستم یک کار فوق العاده انجام دهم؛

منشا: باخت دوباره پرسپولیس متاسفم کرد

گادوین منشا می‌گوید کار کردن زیر نظر امیرقلعه نویی که او را یکی از بهترین مربی‌های ایران می‌داند، باعث شده تا خودش و سایر بازیکنان به دنبال رسیدن به دستاوردهای بزرگ باشند.

منشا: باخت دوباره پرسپولیس متاسفم کرد

به گزارش   "ورزش سه"، گادوین منشا نمایش درخشانی در لیگ برتر ایران در دوره بیستم داشته و ستاره صدرنشین مسابقات گل گهر سیرجان بوده است. او تا پایان هفته هفتم 9 بار گلزنی کرده و در آخرین دیدار آبی پوشان سیرجانی این منشا بود که با هت‌تریک خود، نقش مهمی در پیروزی 3 بر 1 شاگردان امیرقلعه نویی مقابل شهرخودرو ایفا کرد.


این بازیکن نیجریه‌ای در گفتگویی با "ورزش سه" در مورد آخرین دیدار گل گهر برابر شهرخودرو اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: من خیلی خوشحالم از بازی ای که مقابل شهر خوردو انجام دادیم. بازی خیلی خوبی بود و ما در جریان بازی کارمان را به خوبی انجام دادیم و نتیجه برای ما خیلی خوب بود.


او سپس در مورد اولین هت‌تریک خود در لیگ ایران توضیح داد: بله این اولین هت‌تریک من در لیگ ایران بود. من خیلی خوشحالم از این موضوع. قبلا هم تلاش کرده بودم که هت‌تریک کنم. از بازی و هت‌تریکی که انجام دادم خیلی خوشحالم.


این مهاجم نیجریه ای سپس در پاسخ به این سوال که پیش تر هم به انجام هت‌تریک خیلی نزدیک شده بود و در بسیاری از بازی ها دبل کرده بود ولی درنهایت این کار را با پیراهن گل گهر سیرجان انجام داد، اضافه کرد: بله خیلی خوشحالم. آرزوی من این بود که کاری فوق العاده انجام دهم.


منشا سپس در رابطه با شیوه بازی گل گهر که به او آزادی عمل بیشتری برای گلزنی می دهد عنوان کرد: ما تیم بزرگی هستیم با بازیکنان بسیار خوب. ما تیم بسیار خوبی داریم و می خواهیم یک دستاورد بزرگ در این فصل داشته باشیم. نمی توانیم بگوییم، در این فصل چیزی نمی خواهیم و واقعا می خواهیم به چیز مهمی در این فصل دست پیدا کنیم.


از منشا در رابطه با کار کردن زیر نظر امیرقلعه نویی پرسیدیم و او در واکنش به این سوال گفت: همه در ایران می‌دانند که او فوق العاده است. نیازی نیست که من چیزی بگویم. تقریبا همه می دانند که او بهترین است. هم من و همه تمام بازیکنان دیگر خیلی خوشحالیم که او اینجاست و با حضور او می توانیم به اهدافمان دست پیدا کنیم.


مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا می‌تواند با آمار خوبی که تا پایان هفته هفتم با ثبت 9 گل رقم زده، رکورد رضا نوروزی مهاجم سابق فولادخوزستان را با 24 بار گلزنی طی یک فصل جابجا کند، بیان کرد: واقعیت این است که اصلا نمی خواهم به این موضوع فکر کنم؛ من فقط می خواهم تا جایی که می توانم گلزنی کنم. من فقط می خواهم گل بزنم. هدفی برای این موضوع مشخص نکرده ام و می خواهم تا هر چقدر که می توانم گل بزنم. وقتی لیگ تمام شود، متوجه می شویم که چقدر گل زده ام.


از مهاجم سابق پیکان در رابطه به تیم ملی نیجریه پرسیدیم و اینکه آیا اصلا به حضور در جمع سبزپوشان قاره آفریقا فکر می کند یا نه. منشا که تا اینجای مصاحبه را با زبان انگلیسی پاسخ داده بود، لبخند زد و با زبان فارسی به گفتگو ادامه داد و افزود: نه تیم ملی نیجریه نمی شود.


او سپس در واکنش به این سوال که چرا نمی شود، ضمن ادامه به خنده‌های شیرینش، توضیح داد: خیلی سخت است. به خاطر اینکه تیم ملی نیجریه خیلی بازیکن دارد و بازیکنانی که در آسیا هستند، سخت می توانند به تیم ملی برسند. بازیکنان نیجریه‌ای زیادی در فوتبال اروپا هستند و بازیکنی که در آسیا بازی می کند، به سختی می تواند به تیم ملی برسد.


مهاجم گل گهر در واکنش به این موضوع که او کیفیت حضور در تیم ملی نیجریه را دارد و با بازی هایش در لیگ سخت و فیزیکی ایران این موضوع را ثابت کرده، گفت: بله لیگ ایران لیگ قوی‌ای است و در واقع یکی از بهترین لیگ های آسیا. من این لیگ را می شناسم و دوستش دارم.


سوال آخر از منشا در مورد عملکرد پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان و شکست این تیم برابر اولسان بود. او ضمن ابرار تاسف و ناراحتی بابت این موضوع بیان کرد: من واقعا احساس تاسف می کنم. این بار دوم بود که آنها به فینال رفتند و نتوانستند برنده بازی بشوند. من آرزو می کردم که پرسپولیس برنده بازی باشد. اما ما حرفه ای هستیم و پرسپولیس نیاز دارد که همچنان به تلاششان ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها