کد خبر : 1726838 | 02 دی 1399 ساعت 09:22 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

رحمانی: مس با مهاجری هدف بزرگی دارد

هافبک این فصل مس کرمان در آستانه بازی حساس برابر خوشه‌طلایی از انگیزه تیمش برای دستیابی به برد و تداوم حضور در جمع مدعیان خبر داد.

رحمانی: مس با مهاجری هدف بزرگی دارد

به گزارش “ورزش سه”، مس کرمان امروز در دیداری سخت مقابل خوشه طلایی قرار خواهد گرفت. خوشه طلایی برخلاف فصل گذشته که در جمع مدعیان حاضر بود اکنون روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و در انتهای جدول قرار دارد تا پیش بینی شود شاگردان رضا مهاجری کار آسانی پیش رو داشته باشند. ماهان رحمانی، هافبک فصل گذشته پیکان و این فصل مس کرمان اما نظری متفاوت در اینباره دارد و می‌گوید: مطمئنا یک بازی سخت برای ما در خانه حریف خواهد بود. نباید به جایگاه دو تیم در فوتبال نگاه کرد و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. خوشه طلایی اما تیمی خوب نشان داده و جایگاه این تیم نشانگر کیفیت فنی این تیم نیست و آنالیز خوبی از حریف داشته‌ایم.

 

هافبک باتجربه مس در ادامه گفت: با این حال از روحیه و انگیزه و جاه طلبی تیم خودمان کاملا آگاه هستیم و آقای مهاجری تیمی خوب آماده کرده که هدف بزرگی را در پایان فصل دنبال می‌کند. بازی سختی را امروز پیش رو داریم و امیدوارم شرایط به شکل پیش برود که بتوانیم با تدابیر تاکتیکی در نظر گرفته شده توسط کادرفنی به هدف خودمان که قطعا برد است برسیم و جایگاه خودمان در کورس برای صعود را دنبال کنیم. گفتم که نباید به این موضوع که خوشه طلایی در پایین جدول است نگاه کنیم و به هیچ وجه آنها را دست کم نمی‌گیریم و با روحیه و جنگندگی بالا در این بازی حاضر خواهیم شد.

دیدگاه‌ها