کد خبر : 1726841 | 02 دی 1399 ساعت 09:41 | 39.9K بازدید | 10 دیدگاه

مهدی شیری در آزمون بازگشت (عکس)

اشتباه باورنکردنی مهدی شیری در جدال با اولسان باعث شده تا اکنون تحت فشار شدید هواداران قرار داشته باشد.

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در شرایطی که با نتیجه یک - یک کار را برابر اولسان کره جنوبی پیش می‌برد یک اشتباه عجیب و باورنکردنی از مهدی شیری باتجربه باعث شد تا پنالتی نصیب حریف شود و در نهایت نیز سرخپوشان این بازی را به حریف خود واگذار کردند.

 

شیری که از دقایقی بعد از بازی ‌‌در فضای مجازی با انتقادات تندی از سوی هواداران پرسپولیس و البته ترول‌هایی از سوی دیگر هواداران فوتبالی مواجه شده، امیدوار است با پشت سر گذاشتن این روزهای سخت بتواند روحیه خود را برای ادامه مسابقات به دست بیاورد.

 

1555832

 

چهره مغموم شیری در تمرین روز گذشته و سکوت او نشان می‌دهد که کاملا تحت فشار قرار دارد. نکته جالب توجه اینکه تا پیش از گل دوم اولسان و اشتباه این بازیکن در دادن هند، کادرفنی از عملکرد این مدافع راست کاملا رضایت داشت و اجازه کمترین حملات از سمت راست با حضور او و سیامک نعمتی به حریف داده نشده بود. 

 

شیری که روزها و ساعات سختی را بعد از آن اتفاق پشت سر گذاشته، امیدوار است با دستیابی به روحیه مناسب در ادامه فصل بتواند نمایش مدنظر کادرفنی و هواداران را به دنبال داشته باشد و جایگاه خود در ترکیب این تیم را همچنان حفظ کند. باید دید هواداران پرسپولیس البته تا چه زمانی این حسرت بزرگ برای از دست دادن جام را به واسطه این اشتباه، در خاطر خواهند داشت.

دیدگاه‌ها