کد خبر : 1726861 | 02 دی 1399 ساعت 11:20 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

باید آلومینیوم را ببریم 

بادامکی: اشتباهات فردی قهرمانی پرسپولیس را گرفت

سرپرست شهر خودرو می گوید به دلیل تغییرات متعدد در این تیم ناهماهنگیهایی به وجود آمده که به زودی برطرف خواهد شد.

بادامکی: اشتباهات فردی قهرمانی پرسپولیس را گرفت

به گزارش ورزش سه ؛ شهر خودرو در مقابل گل گهر سیرجان سه گل دریافت کرد و اکنون به دنبال جبران این دیدار در هفته هشتم است، حسین بادامکی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: قطعاً بعد از باخت شرایط زیاد خوب نیست. باید بازی با گل‌گهر را فراموش کنیم و  روی نقاط ضعفمان کار کنیم.


او در پاسخ به این سوال که دلیل بدبیاری شهر خودرو را چه میداند ادامه داد: شهر خودرو تغییرات زیادی داشته و بازیکنان زیادی به این تیم اضافه شدند و یک مقدار نسبت به سال گذشته که نفراتش را حفظ کرده بود شرایط سخت تر شده، تا بچه ها به کادرفنی و تاکتیک جدید عادت کنند زمان می برد ،در این چند بازی که باختیم اشتباهات فردی زیاد بوده است .


سرپرست شهر خودرو در خصوص توقع بالا از این تیم به خاطر حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته اضافه کرد: شهر خودرو دو فصل خیلی خوب را سپری کرد و سهمیه آسیایی  گرفت و قطعاً توقع مردم مشهد خیلی بالا رفته است. شرایط فرق کرده و بازیکنان جوان و با انگیزه زیادی به تیم ما اضافه شدند تا جوان ها خودشان را به شرایط وفق دهند کمی زمان میبرد. کادر فنی هم جوان است و تا بخواهد تفکراتش را به بازیکنان انتقال کمی زمان می‌برد.


او در خصوص دیدار پیش‌رو شهرخودرو با آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم اراک چند هفته است که خوب نتیجه گرفته، ما باید حتما امتیاز این بازی را بگیریم تا شرایطمان در جدول بهتر شود.


بادامکی که خودش زمانی در پرسپولیس بازی می‌کرد در خصوص عدم قهرمانی این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا افزود: پرسپولیس خوب بازی کرد متاسفانه اشتباهات فردی باعث شد پرسپولیس بازنده شود وگرنه این تیم بازی را خوب شروع کرد و توانست خوب هم کنترل کند، به گل هم رسید اما متاسفانه اتفاقات پیش بینی نشده و پنالتی های  تاثیر گذار مانع قهرمانی پرسپولیس شد. من فکر می کنم اگر بچه ها یک مقدار بیشتر تمرکز داشتند از این اتفاقات نمیافتاد .

دیدگاه‌ها