کد خبر : 1726862 | 02 دی 1399 ساعت 11:27 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

هدف ما جام جهانی است 

فردین رابط: باعث افتخار است کنار ستاره‌ها بازی میکنم

بازیکن جوان و ملی‌پوش استقلال که در حال حاضر در اردوی تیم ملی جوانان به سر می برد انگیزه های زیادی دارد تا در خط حمله پر مهره استقلال خودی نشان دهد.

فردین رابط: باعث افتخار است کنار ستاره‌ها بازی میکنم

به گزارش ورزش سه؛ فردین رابط در خصوص اردوی تیم ملی جوانان به خبرنگار ما گفت: ما اردوی مان را  از دیروز در تاجیکستان آغاز کردیم، ۴ دی با تاجیکستان بازی داریم و بعد برمیگردیم.

 

او درباره اینکه فکر می‌کند در دیدار با تاجیکستان چه نتیجه‌ای بگیرند ادامه داد: بعد از انتخاب سرمربی جدید این اولین اردوی خارجی ما است،تیم خوب است و بازیکنان خوبی دارد و بازیکنان جدیدی نیز دعوت شده‌اند.  کادر جدید از سراسر کشور استعدادیابی  و نفرات جدیدی اضافه کردند. اسفند ماه مسابقات آسیایی داریم و هدف اصلی ما جام جهانی است.

 

بازیکن جوان استقلال در خصوص اینکه چرا عملکرد این تیم در حد انتظار نیست و کمی بی  برنامه پیش می‌روند اضافه کرد: در استقلال چند مصدوم داشتیم  برای مثال شیخ دیاباته مصدوم بود که اگر در زمین حضور داشته باشد واقعا شرایط فرق می‌کند،برای مثال فرشید اسماعیلی ،عارف غلامی و محمد نادری را در اختیار نداشتیم.اگر این بازیکنان به شرایط بازی برسند خیلی فرق می کند ، اگر نیمکت را  نگاه کنید می‌بینید که همه جوان هستند و بازیکنان ۱۹ ساله و زیر ۲۳ سال هستیم و در بین ما بازیکن با تجربه ای نیست. تمام این موضوع به کادر فنی و بازیکنان فشار می‌آورد. اگر هواداران بیشتر حمایت کنند مطمئن باشید این تیم نتیجه می‌گیرد. امیدوارم بتوانیم شادی را به دل هوادارانمان برگردانیم.

 

1538648

 

این بازیکن جوان در خصوص اعتماد محمود فکری به جوان‌ها در چند بازی اخیر گفت: من خیلی خوشحالم که آقای فکری به جوان‌ها اعتماد می‌کند. برای مثال به من و سبحان خاقانی و چند نفر دیگر میدان داد در ایران چند تیم مثل نفت مسجد سلیمان،صنعت نفت آبادان و چند تیم دیگر جوان‌گرایی کردند و این قضیه باعث رشد و  پیشرفت فوتبال ما می‌شود. مربی ها کم کم به جوان‌ها میدان می‌دهند و جوانان بسیار انگیزه دارند و این واقعا خوشحال کننده است. این موضوع آینده خوبی را برای فوتبال ما دارد.


رابط در پایان در خصوص هم پستی هایش افزود : من با مهدی قائدی، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته هم پستی هستم. نمی توانم بگویم رقیب شان هستم آنها بزرگتر من هستند و فعلاً به عنوان یک جوان کنارشان نکاتی را یاد میگیرم و این تجربه خیلی خوبی برای من محسوب می‌شود خیلی زود است که بگویم آنها رقیب من هستند . باعث افتخار است کنار این عزیزان کار می کنم.

دیدگاه‌ها