کد خبر : 1726880 | 02 دی 1399 ساعت 12:28 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

دور جدید اردوی تیم ملی با اضافه شدن سه شناگر

اردوی کوتاه مدت تیم ملی شنا با اضافه شدن سه شناگر دیگر و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا به میزبانی استخر آزادی برگزار می‌شود.

دور جدید اردوی تیم ملی با اضافه شدن سه شناگر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، طبق اعلام کمیته فنی شنا در راستای اجرای برنامه های راهبردی میان مدت و آماده سازی شناگران به منظور حضور پرقدرت در المپیک توکیو، مقرر شد اردوی کوتاه مدت تیم ملی شنا با حضور تعداد محدودی از شناگران و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا به میزبانی شهر تهران برگزار شود.

 

پیش از این مهدی انصاری، بنیامین قره حسنلو و متین بالسینی در تمرینات آمادگی تیم ملی شنا بزرگسال به میزبانی استخر آزادی حضور داشتند و همچنان برنامه های آمادگی خود را برای حضور در انتخابی المپیک دنبال می کنند. بنا به تصمیم کمیته فنی از سایر شناگران برتر در استان های مختلف کشور نیز برای ارزیابی وضعیت و حضور در تمرینات تیم ملی به تناوب و در مقاطع زمانی مشخص دعوت به عمل می آید.

 

از همین رو دور جدید اردوی آماده سازی تیم ملی شنا بزرگسال به صورت متمرکز با دعوت از سه شناگر از استان اصفهان 5 تا 11 دی ماه 1399 در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

 

متین سهران، مهرشاد افقری و علیرضا یاوری اسامی دعوت‌شدگان جدید به اردوی تهران هستند. محسن سمیع زاده (مدیرفنی تیم‌های ملی) و خشایار حضرتی (مربی تیم ملی) اعضای کادر فنی در این اردو هستند.

دیدگاه‌ها