کد خبر : 1726886 | 02 دی 1399 ساعت 12:55 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: بدشانسی عامل مهم وضعیت بغرنج آرسنال

میکل آرتتا می‌گوید آرسنال برای دو پنجره نقل و انتقالات آتی برنامه مدون دارد و علت ناکامی‌های اخیرش تا حد زیادی بدشانسی بوده است.

آرتتا: بدشانسی عامل مهم وضعیت بغرنج آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا سرمربی آرسنال که با خطر اخراج از این تیم دست و پنجه نرم می‌کند می‌گوید تیمش برای دو پنجره آتی نقل و انتقالات برنامه‌ای مدون طراحی کرده است. آرتتا همچنین می‌گوید یکی از علت‌های اصلی ناکامی تیمش در بازی‌های اخیر و کسب نتایج ضعیف‌، بدشانسی بوده است.

 

آرسنال در حال حاضر در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر ایستاده و از 14 بازی خود در این فصل 14 امتیاز بدست آورده است. آرسنال تا منطقه خطر سقوط تنها چهار امتیاز فاصله دارد و به همین علت میکل آرتتا با خطر جدی اخراج مواجه شده است.

 

1555779

 

آرتتا در آستانه بازی تیمش با منچسترسیتی در جام اتحادیه گفت: " برنامه‌ریزی ما انجام شده و می‌دانیم که در ژانویه و تابستان بعدی در بازار چه می‌خواهیم بکنیم. گاهی می‌شود طبق برنامه در بازار عمل کرد و گاهی نمی‌شود. این به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. در حال حاضر ادو به این مساله می‌پردازد و من تمرکزم را روی بازی‌ها گذاشته ام. ما الان زمان و انرژی مان را باید روی بازی‌ها بگذاریم".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت: " فوتبال مثل بسکتبال نیست. در بسکتبال شما 50 شوت به سمت دروازه شلیک می کنید و می توانید مطمئن باشید که در چنین بازی‌ای حتماً پیروز می شوید. ولی در فوتبال همیشه در بر این پاشنه نمی چرخد و شما ممکن است تعداد زیادی شوت به سمت دروازه داشته باشید ولی رقیب تان که تنها یک فرصت داشته در نهایت 1-0 پیروز شود. ما در مقابل برنلی در حالی شکست خوردیم که حریف مان هیچ شوتی در چارچوب نداشت".

 

 

دیدگاه‌ها