کد خبر : 1726890 | 02 دی 1399 ساعت 13:22 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

هری مگوایر

درخشش مک‌تومینای بهترین فوتبالی بوده که دیده‌ام

کاپیتان منچستریونایتد می‌گوید درخشش اسکات مک‌تومینای در پیروزی 6-2 مقابل لیدز یکی از بهترین عملکردهایی بوده که در تمام دوران فوتبالی اش دیده است.

درخشش مک‌تومینای بهترین فوتبالی بوده که دیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد با ستایش از درخشش اسکات مک‌تومینای ستاره جوان این تیم در جریان پیروزی 6-2 شیاطین سرخ مقابل لیدز گفت عملکرد مک‌تومینای یکی از بهترین بازی‌هایی بوده که در تمام دوران فوتبالی اش از یک بازیکن دیده است.

 

مک‌تومینای در چند دقیقه ابتدای بازی مقابل لیدز دو گل تماشایی برای یونایتد به ثمر رساند و تا پایان مسابقه یکی از تاثیرگذارترین ستاره های این تیم بود. درخشش او باعث شد هم تیمی هایش در یونایتد به تحسین ستاره جوان اسکاتلندی بپردازند.

 

1555895

 

مگوایر کاپیتان یونایتد در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه گفت: " در ماه های اخیر همه دیده بودند که ما برای گلزنی به راشفورد و برونو فرناندس وابسته بودیم. اینکه اسکات در این بازی چنین گلهای زیبایی بزند واقعاً فوق العاده بود. مک‌تومینای یک ستاره استثنایی است و بازی آن روزش یکی از بهترین بازی هایی بود که من در تمام دوران فوتبالی ام دیده ام".

 

کاپیتان یونایتد در ادامه گفت: " اسکات در آن بازی شایسته این بود که دو گل به نامش ثبت شود. ما برای این پیروزی کار کرده بودیم و خوشحالم که توانستیم چنین نتیجه روحیه بخشی بدست بیاوریم".

 

 

دیدگاه‌ها