کد خبر : 1726904 | 02 دی 1399 ساعت 15:01 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران سایپا حساسیت خاصی به این بازی ندارند؛

صادقی: می‌خواهیم دربی خودروسازان را ببریم

سرمربی سایپا امیدوار است در دیدار مقابل پیکان به پیروزی دست پیدا کنند.

صادقی: می‌خواهیم دربی خودروسازان را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی در نشست خبری قبل از دیدار با پیکان اظهار کرد: آرزوی سلامتی برای مردم و از بین رفتن ویروس کرونا را دارم تا هرچه زودتر تماشاگران را در ورزشگاه‌ها ببینیم و فوتبال ما شاداب‌تر و با شور و اشتیاق بیشتری دنبال شود.

 

او با بیان اینکه تیم فوتبال سایپا در مسیر پیشرفت است، ابراز کرد: نقشه راه ما درست است و تیم فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و مطمئنا نتایج تیم هم بهتر خواهد شد. نیاز به یک مقدار صبر داریم که این مسئله در تیم ما وجود دارد. متاسفانه در دو دیدار خانگی که مستحق پیروزی و کاملا سوار بر بازی بودیم، نتوانستیم برنده باشیم.

سرمربی سایپا اضافه کرد: فوتبال خوب و مالکانه‌ای ارائه می‌دهیم؛ اتفاقی که فصل گذشته در آن ضعف داشتیم، اما امسال شرایط تغییر کرده و می‌توان گفت جزو بهترین تیم‌ها هستیم. در کنار این مسائل، نقاط ضعف خودمان را هم می‌دانیم و در حال برطرف کردن آنها هستیم و قطعا در آینده نتایج بهتری هم کسب می‌کنیم.

 

صادقی درباره آنالیزی که از پیکان داشتند، گفت: پیکان با دو سیستم مختلف تا به این هفته بازی کرده و می‌دانیم تیم تاکتیکی هستند؛ بازی فردا برای هر دو تیم نزدیک است و مسابقه درگیرانه‌ای خواهد بود. امیدوار هستم کیفیت زمین خوب باشد و دو تیم بتوانند فوتبال خوبی ارائه دهند. ما سعی می‌کنیم در کنار فوتبال خوب، سه امتیاز را بگیریم و توانایی رسیدن به این مهم را داریم. تمرینات خوبی داشتیم و امیدوار هستم خدا هم ما را کمک کند.

او در خصوص مشکل گلزنی در سایپا عنوان کرد: در این بخش سعی کردیم تمریناتی روی دروازه داشته باشیم. سعی می‌کنیم با تمرین بیشتر بازیکنان را پیشرفت دهیم و قطعا این ضعف را برطرف می‌کنیم.

 

 

1555921

 

سرمربی سایپا درباره حساسیت دربی خودروسازان بین مدیران باشگاه‌ها و کارخانه‌ها اظهار کرد: در ۲۱ فصل گذشته، من خیلی حساسیتی بین مدیران سایپا ندیدم. برعکس، مدیران پیکان خیلی حساس بودند که بتوانند مقابل سایپا برنده باشند؛ من حتی در سالی که قهرمان ایران شدیم، به یاد دارم که مدیرعامل وقت گروه خودروسازی ایران خودرو به رختکن تیم پیکان رفت و آنها توانستند بازی را با دو گل ببرند ولی در پایان فصل ما به قهرمانی رسیدیم.

صادقی اضافه کرد: همیشه آنها حساس‌تر بودند و دوست داشتند مقابل سایپا برنده باشند ولی ما همواره سعی کردیم فوتبال خوبی در کنار کسب نتیجه ارائه دهیم. افرادی هم مثل مهدی تارتار که در پیکان حضور دارند، دوستان ما هستند و به‌عنوان یک پیشکسوت همواره فوتبال جوانمردانه‌ای ارائه دادند و باید از ایشان تشکر کنم نمایش خوب آنها موجب شد در لیگ برتر بمانیم.

 

او یادآور شد: شاید خیلی از دوستان علاقه‌ای نداشتند این موضوع را بگویم ولی پس از پایان فصل فرصت تشکر از ایشان پیش نیامد که امروز این کار را انجام می‌دهم. دوستان دیگری هم مثل حسین پاشایی، معمار، طهماسبی و ... در پیکان داریم و با وجود کُری‌خوانی در این دیدار، تعامل خوبی بین باشگاه‌ها وجود دارد و پیکان و سایپا در سازندگی بازیکن به فوتبال ایران کمک می‌کنند.

سرمربی سایپا در مورد اعتراض مربیان در کنار خط طی هفته‌های گذشته عنوان کرد: بخشی از این موضوع به جوان‌تر شدن داوران برمی‌گردد که بعضا اشتباهات فاحشی انجام می‌دهند. بخش دیگری هم بخاطر نبود VAR در فوتبال ایران است؛ دیدید که VAR در نتیجه فینال لیگ قهرمانان آسیا تاثیرگذار بود و اگر هم در فوتبال ایران از این تکنولوژی استفاده شود، حق تیم‌ها تضییع نخواهد شد. همه مربیان و تیم‌ها تمرین و تلاش می‌کنند و امیدوار هستند با اشتباهات داوری نتایج آنها از دست نرود. باید به داوران جوان هم فرصت دهیم و در کنار آن از VAR بهره ببریم تا اعتراضات به حداقل برسد.

 

صادقی با اشاره به بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می‌کنم هر دو پنالتی اعلام شده درست بود و نمی‌شود گفت حق ما تضییع شد. البته بازیکنان پرسپولیس تلاش کردند و شاید دو سال قبل حریف بهتری در فینال بود، اما امسال پرسپولیس چیزی از تیم قهرمان کم نداشت و می‌توانست قهرمان شود.

او پیرامون اینکه با تیم پیکان در یک هتل اسکان دارند، گفت: معمولا سعی داریم با تیمی که مسابقه داریم در یک هتل نباشیم، اما این بار استثنا شد.

دیدگاه‌ها