کد خبر : 1726914 | 02 دی 1399 ساعت 15:36 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

این زمین برای فوتبال نیست

مس، میزبانی خوشه طلایی و کمیته اخلاق

هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول جام آزادگان با یک جنجال عجیب در ساوه آغاز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول با برگزاری 9 بازی آغاز شده است. در یکی از این دیدارها، تیم های خوشه طلایی و مس کرمان در شهر ساوه به مصاف هم رفته اند که اتفاقات عجیبی در این بازی رخ داده است.


همانطور که در تصاویر مشخص است، چمن استادیوم محل برگزاری این مسابقه به هیچ وجه در خور شأن برگزاری یک بازی در رقابت های دسته اول نیست.


جدا از کیفیت افتضاحی که چمن این ورزشگاه دارد، فضولات حیوانی نیز در قسمت هایی از این ورزشگاه دیده می شود که مشخص نیست طی روزهای گذشته، چه اتفاقی در این ورزشگاه افتاده است.

 

1555932

 


این اتفاق عجیب، با واکنش رسمی باشگاه مس کرمان نیز مواجه شد. آنها با انتشار بیانیه ای بلند بالا در سایت رسمی خود، اعلام کردند که اتفاقات این بازی و شرایط عجیب و غریب چمن استادیوم ساوه را از طریق کمیته اخلاق پیگیری می کنند.


در بخشی از این بیانیه آمده است: « تیم فوتبال مس کرمان در حالی به ورزشگاه شهر ساوه برای بازی برابر خوشه طلایی پا گذاشت که چمن ورزشگاه این شهر شباهت به هر زمینی داشت غیر از یک زمین فوتبال استاندارد... این ورزشگاه در حالی مجوز میزبانی یکی از بازی های لیگ یک فوتبال ایران را گرفته است که به جای چمن، این زمین مملو از ماسه، خاک و هرچیز دیگری غیر از چمن برای مسابقه فوتبال می باشد.»


تصاویری که از این ورزشگاه منتشر شده، به خوبی نشان می دهد که شن و ماسه به جای چمن در این ورزشگاه وجود دارد. بیاتلو که پس از جدایی از ماشین سازی، هدایت خوشه طلایی را برعهده گرفت، شدیدا توسط مسی ها مورد انتقاد قرار گرفت. مسی ها ضمن انتقاد شدید از باشگاه خوشه طلایی و سرمربی این تیم، مدعی شده اند که آنها برای کسب نتیجه دست به هر کاری می زنند.

 

1555931

 


در ادامه این بیانیه آمده است: « تیم فوتبال خوشه طلایی که در هفته های اخیر در کسب نتیجه به مشکل خورده است و دست به تغییر سرمربی خود می زند، ظاهرا گرفتن نتیجه با سرمربی جدید را مهمتر از هر مسئله دیگری دیده است. مس در حالی امروز با این وضعیت به مصاف تیم تحت هدایت آقای بیاتلو می رود که در سال های گذشته نیز متاسفانه رفتار ایشان در برابر مس کرمان نشان از این می داد که گرفتن نتیجه برای ایشان از هر موضوعی مهمتر می باشد.»


باشگاه مس در ادامه نیز از پیگیری این موضوع در نهادهای مربوطه خبر داده است: « باشگاه مس کرمان پیگیری وضعیت فاجعه بار چمن این ورزشگاه را در نهادهای نظارتی از جمله کمیته اخلاق حق خود می داند و با توجه به اینکه نشانه هایی وجود دارد که این چمن به صورتی معنادار کیفیت فاجعه بار خود را نسبت به روزهای قبل بیش از پیش از دست داده است، به طور حتم این موضوع را پیگیری خواهد کرد. ضمن اینکه جدا از گلایه ها به میزبان این بازی، این انتظار از سازمان لیگ و نهادهای ناظر نیز می رود که با دیدن چنین شرایطی در دادن مجوزهای خود برای انجام بازی آن هم در سطح لیگ یک دقت بیشتری داشته باشند. مسلما اگر این بازی در مرکز استان مرکزی برگزار می شد شاهد چنین صحنه های زشتی برای فوتبال لیگ یک ایران نبودیم.»


ظاهرا وضعیت عجیب و غریب چمن استادیوم ساوه که به هر چیزی شباهت دارد بجز زمین مسابقه فوتبال، باعث شده است که یکی از بازیکنان مس به دلیل پیچیدگی پا راهی بیمارستان شود.

 

دیدگاه‌ها