کد خبر : 1726919 | 02 دی 1399 ساعت 16:08 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

او نقطه مقابل سادیو مانه است

همیشه می دانستم صلاح از لیورپول می رود

گری نویل معتقد است همیشه مطمئن بوده دوران حضور محمد صلاح در لیورپول خیلی طولانی نخواهد بود.

همیشه می دانستم صلاح از لیورپول می رود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته همبازی سابق محمد صلاح در تیم ملی مصر گفت که این بازیکن از شرایط خود در لیورپول ناراضی است و باشگاه هم به فروش او فکر می‌کند.

 

 

1554922

 

 

محمد ابوطریقه ستاره سابق تیم ملی مصر که سابقه هم‌تیمی بودن با محمد صلاح در تیم ملی کشورش را دارد می‌گوید باشگاه به جای اینکه به دنبال راضی کردن صلاح باشد، تصمیم گرفته امکان فروش او را بررسی کند.

عدم کاپیتانی محمد صلاح در بازی با میتیلند در لیگ قهرمانان به خصوص باعث عصبانیت ستاره مصری شده است و او در مصاحبه با آاس نیز تایید کرد که از تصمیم کادر فنی شگفت زده شده بود.

 

 

1555938

 

 

گری نویل کاپیتان سابق منچستریونایتد که چند سالی است برای اسکای اسپورتس به کارشناسی فوتبال مشغول است، در مورد احتمال جدایی صلاح گفت:« همیشه می دانستم که محمد صلاح از لیورپول می رود. یکی دو سال پیش این را گفته بودم و معتقدم کمی عجولانه بود ولی حالا این احتمال جدی تر است. در واقع این حس همیشه در من بود که صلاح لیورپول را ترک خواهد کرد چرا که فوتبالیستی خونسرد است.»

 

نویل ادامه داد:« او دقیقا نقطه مقابل سادیو مانه است. مانه بازیکنی متعصب و در خدمت تیم است و همیشه تیم را مقدم تر از خودش می داند. صلاح برعکس اوست و البته خونسرد بودن یک خصوصیت منفی در یک فوتبالیست نیست. این می تواند لیورپول را به تیمی شرورتر در میدان هم تبدیل کند. حریص و جاه طلب بودن صلاح و اصرار او به کسب موفقیت های بیشتر، به سود لیورپول تمام شده است. معتقدم به همین دلیل است که رئال، بارسا و پی اس جی به دنبال جذب او هستند.»

 

 

1551099

 

 

نویل در پایان گفت:« هنوز دو سال و نیم از قرارداد صلاح باقیمانده و لیورپول برای فروش او تحت فشار نیست. لیورپول تیمی بزرگ و باشخصیت است و یک سرمربی معتبر و مقتدر مثل یورگن کلوپ را دارد پس فعلا می توانند در مورد صلاح خیال شان راحت باشد ولی شش ماه بعد باید به این فکر کنند که صلاح پس از یک سال و نیم می تواند با باشگاهی دیگر وارد مذاکره شود. فکر می کنم اگر صلاح قراردادش را تمدید نکند، لیورپول فرصت برای فروش او و جذب جایگزینی مطمئن را از دست نخواهد داد.»

 

دیدگاه‌ها