کد خبر : 1726925 | 02 دی 1399 ساعت 16:55 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان 1 استقلال خوزستان 0

لیگ یک/ برد بزرگ ملوان در بازی مدعیان صعود

ملوان برابر مدعی صعود این فصل به یک برد ارزشمند دست یافت تا اکنون در رده سوم جدول حضور یابد.

لیگ یک/ برد بزرگ ملوان در بازی مدعیان صعود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست ناباورانه و تلخ در هفته اول مسابقات، اکنون شاگردان مازیار زارع در راستای هدف خود شرایط خوبی را طی دیدارهای اخیر پشت سر گذاشتند و امروز نیز در یکی از دیدارهای سخت خود برابر استقلال خوزستان به برتری دست یافتند.

ملوان که همچنان از حضور در زمین خود محروم است و دیدارهای خانگی خود را در خارج از انزلی برگزار می‌کند، در شرایطی برابر استقلال خوزستان قرار گرفت که هر دو تیم مدعی اصلی صعود در این فصل محسوب می‌‎شوند.

مازیار زارع در این بازی سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت (حافظ یعقوبی ، امید سلطانی ، مجتبی رمضانی) را در اختیار نداشت و بازی را اما تهاجمی دنبال کرد و خیلی زود نیز به هدف دست یافتند. اعلام پنالتی برای ملوان در دقیقه 12 این تیم را توسط مهیار زحمتکش به گل اول بازی رساند و این نتیجه تا پایان نیمه اول حفظ شد.

 

در نیمه دوم استقلال خوزستان برای دستیابی به گل تساوی حملات پردامنه‌ای روی دروازه مبین عشایر ترتیب داد اما خط دفاعی ملوان مانع از دستیابی حریف به هدف شدند. ملوان اما در دقیقه 58 با اخراج میثم شاه‌مکوند زاده بازی را 10 نفره دنبال کرد تا شاگردان خلیفه اصل شرایط بهتری برای دستیابی به گل تساوی دنبال کنند اما مقاومت ملوان مانع از این اتفاق شد و در نهایت آنها یک برد بزرگ را برابر مدعی این فصل از آن خود کردند و به جایگاه سوم جدول صعود کردند.

 

ملوان با این برد 11 امتیازی شد و پشت سر استقلال خوزستان که با 13 امتیاز در رده دوم جدول حاضر است، قرار گرفتند. شاگردان مازیار زارع در هفته آینده باید شاهین بوشهر حاضر شوند و استقلال نیز در خوزستان از رایکای بابل میزبانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها