کد خبر : 1726934 | 02 دی 1399 ساعت 16:39 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ما شایسته صدرنشینی است

نصرتی: جنگیدیم، باهوش بودیم، بردیم

سرمربی پارس جنوبی جم ضمن تمجید بازیکنانش بابت برد دربی بوشهر، تیمش را شایسته صدرنشینی دانست.

نصرتی: جنگیدیم، باهوش بودیم، بردیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی بعد از برد دو بر صفر تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: بعد از کسب دو تساوی مقابل خیبر خرم آباد و فجرسپاسی شیراز سعی کردیم بازیکنان ریکاوری خوبی داشته باشند و به لحاظ روحی روانی به آرامش برسند.

 

او ادامه داد: طی هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در فاصله زمانی تا این بازی، حریف مان را به دقت رصد کردیم. نیمه اول بازی پرفشاری را از سوی دو تیم شاهد بودیم و بازیکنان‌مان توان زیادی را صرف کردند.

نصرتی درباره نیمه دوم بازی گفت: در نیمه دوم تحت فشار بازی با تعویض‌هایی که انجام دادیم به خوبی جریان بازی را در دست گرفتیم و توانستیم با استفاده بهینه از مالکیت توپ اقدام به موقعیت سازی کنیم. امتیاز این بازی خیلی مهم بود و بازیکنانم به خوبی در این باره توجیه بودند و از همه فرصت ها به خوبی استفاده کردند.

 

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با اشاره به کار سخت تیمش در ادامه رقابت های لیگ یک ابراز کرد: بازیکنان ما باید بدانند برای تدوام صدرنشینی می بایست از تک تک فرصت هایی که نصیب شان می شود، نهایت بهره را ببرند. امروز تیم ما خوب جنگید و تا ثانیه های آخر مبارزه کردیم. در کنار این باهوش بودیم و تمرکز بالا و فرصت طلبی بازیکنان مان سه امتیاز حساس را نصیب مان کرد. ما از این بازی دستاوردهای خوبی داشتیم. برای دومین بار کلین شیت کردیم، دربی استان را بردیم و دوباره به صدر بازگشتیم.

 

دیدگاه‌ها