کد خبر : 1726959 | 02 دی 1399 ساعت 17:59 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: میلان عالی بوده و برای پیولی خوشحالم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر معتقد است که تیمش در مسابقه فردا برای هلاس ورونا کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

کونته: میلان عالی بوده و برای پیولی خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری در شش مسابقه متوالی سری آ به پیروزی دست یافته و با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم همشهری یعنی میلان در رده دوم جدول قرار گرفته است. در همین ارتباط اینتر فردا شب از سری مسابقات هفته چهاردهم به مصاف هلاس ورونا خواهد رفت و امیدوار است تا با پیروزی در این مسابقه به روند فوق‌العاده خود ادامه دهد.

 

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل ورونا گفت: " تیم ورونا از سال گذشته کارهای بزرگی انجام داده است. به سرمربی این تیم تبریک می‌گویم. این یک بازی دشوار خواهد بود چرا که آنها همواره مشکلات زیادی را برای تیم‌های بالای جدول ایجاد کرده‌اند. ما باید خیلی خوب بدانیم که با چه چیزی روبرو هستیم."

 

 

1551979

 

 

کونته در ادامه گفت: " ما دو روز پیش بازی کردیم و آنهایی که به میدان رفته بودند تنها یک جلسه ریکاوری انجام دادند و امروز نیز باید برای تقابل با ورونا آماده شویم. ما سعی خواهیم کرد تا تمام انرژی خود را برای آخرین مسابقه سال 2020 به کار بگیریم."

 

عملکرد خوب میلان: " آنها خیلی خوب کار می‌کنند و من برای پیولی خوشحالم. ما در تلاش هستیم که با ایجاد یک مسیر خوب اینتر را به صدر جدول سری آ برسانیم."

 

 

1555177

 

 

مصدومیت سانچز: " صادقانه بگویم. من نمی دانم. یک واقعیت نسبتاً ثابت در مورد سانچز وجود دارد؛ او اغلب مصدوم است."

دیدگاه‌ها