کد خبر : 1726969 | 02 دی 1399 ساعت 18:44 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازی زیبایی بود ولی موقعیتی خلق نشد؛

دومین تساوی ویسی در دومین بازی با خیبر (عکس)

دیدار دو تیم قشقایی و خیبرخرم آباد در شیراز و در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی در پایان هفته چهارم مسابقات لیگ یک بود که جانشین امید روانخواه شد. بازیکن سابق استقلال تهران در چهار بازی ابتدایی با سبزپوشان خرم آبادی به یک پیروزی، دو شکست و یک تساوی دست یافته بود  و تساوی 2 بر 2 مقابل پارس جنوبی جم پایان کار او در اردوی خیبر بود.


پس از این بازی بود که مدیران باشگاه خیبرخرم آباد تصمیم به تغییر سرمربی خود گرفتند و عبدالله ویسی را جانشین این مربی کردند. 

 

 

1555981

 


سرمربی سال گذشته پیکان که موفق به حفظ این تیم در لیگ برتر شد، در ابتدا شروع خوبی با تیم جدیدش داشت و مقابل تیم منسجم ملوان موفق به کسب تساوی 2 بر 2 در ورزشگاه غدیر تهران شد. ویسی در دومین هفته با تیمش به شیراز سفر کرد و امروز در ورزشگاه پارس مقابل قشقایی به تساوی بدون گل دست یافت؛ دیداری که خودش اینطور در مورد آن صحبت می کند:« حریف تمام راه‌‌‎های رسیدن به دروازه ما را امتحان کرد. دیدار امروز برای هر دو تیم سخت بود و ما در برابر قشقایی که تیمی فیزیکی بود، مقاومت کردیم.» 


ویسی سپس با اشاره به تساوی بدون گل بازی در نشست خبری توضیح داد:« با وجود انجام دیداری زیبا، اما موقعیت آنچنانی روی دروازه تیم ها خلق نشد و دروازه‌بان‌های دو تیم کم‌کار ترین بازیکنان میدان بودند.» 

 

 

1555982

 


ویسی در هفته بعدی مسابقات لیگ یک باید در تهران به مصاف آرمان گهر سیرجان برود و باید دید پس از این دو تساوی در هفته هفتم به چه نتیجه ای دست پیدا خواهد کرد.


خیبر خرم آباد در پایان هفته ششم رقابت های لیگ یک 6 امتیازی شده و رتبه سیزدهم جدول رده بندی را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها