کد خبر : 1726983 | 02 دی 1399 ساعت 20:08 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: به دنبال فتح جام اتحادیه هستیم

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد هدف تیمش را قهرمانی در جام اتحادیه توصیف کرد.

سولسشر: به دنبال فتح جام اتحادیه هستیم

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر در این دو سال و از زمان پذیرش هدایت منچستریونایتد هنوز موفق به فتح جام نشده و حالا آنها فردا شب در مرحله یک چهارم جام اتحادیه باید به مصاف اورتون بروند. سرمربی جوان نروژی در نشست خبری قبل از این دیدار حاضر شده و در مورد آخرین شرایط بازیکنان مصدوم تیمش صحبت کرده است.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "بله، ما به دنبال فتح جام اتحادیه هستیم. ما می خواهیم هر فصل بهتر شویم و در حال حاضر پیشرفت نسبت به سال گذشته این است که به فینال برسیم. وقتی نیز به فینال می رسید تنها یک چیز مهم است و آن فتح جام خواهد بود. وقتی اولین بار قهرمانی در این جام را بدست آوردم را در خاطر دارم. بازیکنان یونایتد به شدت به دنبال قهرمانی در این جام خواهند بود.

 

1553902

 

 بازیکنانی مانند پاتریس اورا و نمانیا ویدیچ  نیز اولین بار این تورنمنت را در لباس منچستریونایتد فتح کردند و اولین قهرمانی شان در سال 2006 در اولدترافورد بود. بازیکنان یونایتد می خواهند  به عنوان قهرمانی دست یابند و رسیدن به این موفقیت شرایط ما را بهتر خواهد کرد."

 

شرایط بازیکنان یونایتد: "میسون گرینوود به اندازه کافی برای بازی کردن آماده است، نام او در لیست تیم خواهد بود، مگر اینکه اتفاقی خاصی رخ دهد. لوک شاو اخیرا با آسیب دیدگی روبرو شده و باید روند بهبودی را طی کند. ادینسون کاوانی مدتی است قادر به بازی کردن نیست و من قصد دارم از برونو فرناندز مراقبت کنم و زیاد او را در معرض خطر مصدومیت قرار ندهم."

دیدگاه‌ها