کد خبر : 1726984 | 02 دی 1399 ساعت 20:13 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: به برونو فرناندز فضا بدهیم کارمان تمام است

کارلو آنچلوتی ابراز امیدواری کرد اورتون برای اولین بار قهرمان جام اتحادیه شود.

آنچلوتی: به برونو فرناندز فضا بدهیم کارمان تمام است


به گزارش "ورزش سه"، اورتون در شرایطی فردا شب در یک چهارم نهایی جام اتحادیه و در دیداری دشوار به مصاف منچستریونایتد می رود که خامس رودریگز را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حضور یافته و در مورد اهمیت مهار برونو فرناندز در دیدار فردا شب صحبت کرد.

 

کارلو آنچلوتی گفت: "می دانم که اگر فضا به برونو فرناندز بدهیم کارمان تمام است. او یک بازیکن فوق العاده و مرد اول منچستریونایتد است و ما باید در مورد برونو مراقب باشیم. یونایتد به طور کلی در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است. ممکن است حذف از لیگ قهرمانان اروپا روی آنها تاثیر گذاشته باشد، اما یونایتد در لیگ برتر خوب عمل کرده و بازیکنانی با کیفیت و بزرگ در اختیار دارد.

 

1552953

 

ما برای این مسابقه و رقابت های جام اتحادیه اهمیت زیادی قائل هستیم. اورتون هرگز پیش از این قهرمان این تورنمنت نشده و حالا ما دو بازی تا فینال فاصله داریم، بنابراین اگر در فینال حاضر شویم فوق العاده خواهد بود. ما می خواهیم در بهترین شرایط راهی زمین مسابقه برای دیدار مقابل یونایتد شویم. خامس رودریگز به صورت انفرادی کار می کند، اما قبل از بازگشت باید در تمرینات گروهی نیز حضور یابد. ما نگران نه، اما ناراحت هستیم، زیرا خامس بازیکن مهمی برای اورتون است. اما نمی توانیم او را به بازگشت وادار کنیم و باید منتظر بمانیم.

 

من فکر می کنم پروتکل هایی که سازمان لیگ برتر و دولت برای راه اندازی مجدد فوتبال طرحریزی کردند واقعا خوب بود. حالا نیز اگر مسئولان تصمیم بگیرند هفته ای دو بار آزمایش بدهیم، ما بدون هیچ مشکلی و تردیدی این کار را انجام خواهیم داد."

دیدگاه‌ها