کد خبر : 1726991 | 02 دی 1399 ساعت 20:59 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلافگی PSG از مصدومیت دوباره امباپه

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن از تعداد بالای مصدومان تیمش عصبانی است.

کلافگی PSG از مصدومیت دوباره امباپه

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در فصل جدید مصدومیت های زیادی را تجربه کرده است. اخیرا نیز کیلیان امباپه، ستاره جوان و فرانسوی نیز به این فهرست اضافه شده و دوباره مصدوم شده است. توماس توخل، سرمربی آلمانی در نشست خبری قبل از دیدار فردا شب تیمش برابر استراسبورگ حاضر شده و در مورد خیل عظیم بازیکنان مصدوم تیمش در فصل جدید توضیحاتی ارائه داده است.

 

1551404

 

توماس توخل گفت: "من نمی دانم برای بازی فردا چه کاری انجام دهم و هنوز در مورد اینکه چه کسی بازی خواهد کرد تصمیم نگرفته ام. برخی از بچه ها در معرض آسیبدیدگی هستند و من هنوز تصمیم نگرفتهام. باید با پزشک و فیزیوتراپ تیم درباره بازیکنان صحبت کنم و در ادامه منتظر آخرین جلسه تمرینی باشم.

 

وضعیت در حال حاضر به همین شکل است . ما نمی دانیم در پنجره نقل و انتقالات چه خواهیم کرد. اما صادقانه بیش از اندازه به احتمال جذب بازیکن در زمستان فکر نکرده ام. همیشه باید با شرایط فعلی سازگار شویم، ما در لیگ قهرمانان حضور داشتیم و شرایط در مرحله گروهی دشوار بود، بنابراین من نمی توانستم به موضوع دیگری فکر کنم. مهمترین هدفم این است که تعداد بازیکنان آسیبدیده کمتر شود و حالا تمرکز من روی این مسئله است. ما به همه بازیکنان نیاز داریم و مصدومیت های این فصل برای ما بسیار سنگین است."

دیدگاه‌ها