کد خبر : 1726997 | 02 دی 1399 ساعت 21:48 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو: اگر رئال پیشنهاد می داد، قبول می کردم

ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا در مصاحبه ای مدعی شد در صورتی که در دوران بازی از رئال مادرید پیشنهاد دریافت می کرد، هرگز به آن پاسخ منفی نمی داد.

ریوالدو: اگر رئال پیشنهاد می داد، قبول می کردم

به گزارش "ورزش سه"، ریوالدو چند فصل فوق‌العاده را در بارسلونا پشت سر گذاشت و به نوعی اسطوره این باشگاه کاتالانی به حساب می‌آید اما حالا در مصاحبه ای صحبت های قابل تاملی را در رابطه با رئال مادرید مطرح کرده و مدعی شده که زوج او در کنار رونالدو نازاریو می توانسته اتفاق فوق العاده ای را در لوس بلانکوس رقم بزند.

 

ریوالدو در مصاحبه ای گفت: " اگر من در رئال مادرید کنار رونالدو بودم می توانستیم زوج ترسناکی را تشکیل دهیم. ما قبلا این موضوع را در تیم ملی برزیل نشان داده بودیم و داشتن زمان بیشتر در کنار یکدیگر می توانست اتفاق مرگباری را برای حریفان رقم بزند.

 

 

1556029

 

 

بدون توجه به اینکه در کدام تیم بازی می‌کنیم، مدافعان از ما می‌ترسیدند. در آن تابستان بعد از این که رئال مادرید به جذب من علاقه نشان داد، رونالدو با آنها قرارداد امضا کرد. بنابراین قرار گرفتن ما در کنار یکدیگر می توانست باور نکردنی باشد."

 

ریوالدو ضمن دفاع از لوئیس فیگو که بعد از انتقال به رئال مادرید با اعتراضات هواداران بارسلونا روبرو شده بود، گفت: " من فقط به این دلیل که در بارسلونا بازی کرده‌ام، پیشنهاد رئال مادرید را رد نمی کردم. حتی با وجود علاقه زیاد آنها به من و اینکه آنها تنها باشگاه من در اروپا خواهند بود. مطمئنا اگر به رئال مادرید می رفتم پرونده‌ام کاملاً مشابه با لوئیس فیگو بود اما در نهایت این اتفاق نیفتاد."

 

 

1556030

دیدگاه‌ها