کد خبر : 1727033 | 03 دی 1399 ساعت 02:33 | 34.7K بازدید | 5 دیدگاه

وایادولید ۰-۳ بارسلونا: پیروزی راحت آبی‌ و اناری‌ها

بارسلونا در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۳-۰ وایادولید را شکست داد.

وایادولید ۰-۳ بارسلونا: پیروزی راحت آبی‌ و اناری‌ها

به گزارش "ورزش سه"، بارسونا در شبی که کلمنت لنگله، مارتین برایتویت و لیونل مسی موفق به گلزنی شدند، در خانه وایادولید به یک پیروزی پرگل دست پیدا کردند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه در دقایق ابتدایی، این مسی بود که می توانست در دقیقه 7 دروازه حریف را باز کند اما شوت او از کنار دروازه وایادولید به بیرون رفت.

برتری بارسا ادامه پیدا کرد اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند تا اینکه در دقیقه 21، کلمنت لنگه قفل دروازه حریف را باز کرد. بعد از اینکه دو بار پیاپی ارسال های بازیکنان بارسا روی دروازه میزبان به جایی نرسید، در سومین تلاش، ارسال مسی را لنگله با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

 

1556095

 

برتری بارسا بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 31، روی فرار سرجینیو دست و ارسال او، برایتویت صاحب موقعیت شد اما ضربه پشت پای او دقیقا به جایی رفت که ماسیپ حضور داشت.

حملات بارسا ادامه پیدا کرد و این تیم سرانجام در دقیقه 35 به گل دوم رسید. روی یک حرکت تیمی بود که بار دیگر دِست در سمت راست صاحب توپ شد و ارسال تند و تیز او را برایتویت در مقابل دروازه قطع کرد و اختلاف را به دو گل افزایش داد.

 

1556096

 

فشار حملات بارسا بعد از این گل هم کاهش پیدا نکرد و بازیکنان این تیم در دقایق پایانی نیمه اول بر بازی مسلط بود اما در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بارسا با برتری 2-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را هم بارسا بهتر آغاز کرد و این برایتویت بود می توانست در دقیقه 51، روی ارسال دیدنی جوردی آلبا، اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما نتوانست ازاین فرصت به خوبی استفاده کند.

در مقابل، در دقیقه 53، وایادولید نزدیک بود که یکی از گل های خورده را جبران کند اما ارسال هرویاس به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. برتری بارسا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 58، مسی صاحب موقعیت شد ولی ضربه او دقیقه به جایی رفت که ماسیپ حضور داشت.

حملات بارسا برای زدن گل سوم، سرانجام در دقیقه 65 نتیجه داد. روی یک حرکت تیمی، مسی با پاس در عمق پدری صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

1556097

 

تیم میزبان که چیزی برای از دست نداشت، پیش کشید و در دقیقه 72، اما واکنش خوب تراشتگن روی ضربه دیدنی اوریانا، دروازه بارسا را بسته نگه داشت.

در ادامه این تیم میزبان بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتد. در مقابل، در دقیقه 90 چیزی نمانده بود که بارسا به گل چهارم برسد اما ضربه کوتینیو به تیر دروازه برخورد کرد. دو دقیقه بعد، نوبت مسی بود که شانس خود را برای زدن گل بعدی بارسا امتحان کند اما ضربه او نیز به تیر دروازه برخورد کرد و در نهایت بازی با همان سه گل به سود بارسا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها