کد خبر : 1727037 | 03 دی 1399 ساعت 08:08 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاکدل: سیر صعودی آلومینیوم را ادامه می دهیم

مهاجم تیم آلومینیوم امیدوار است روند گلزنی و پیروزی های تیمش را در بازی با شهرخودرو نیز ادامه دهد.

پاکدل: سیر صعودی آلومینیوم را ادامه می دهیم

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک برای صعود به رده سوم جدول ولو موقت، به دنبال پیروزی در دیداری سخت و دشوار در برابر شهرخودرو است. بازی که قرار است امروز در استادیوم امام رضا (ع) مشهد برگزار شود.


حامد پاکدل مهاجم 29 ساله آلومینیوم در هفته پنجم و در بازی با ماشین سازی موفق شد نخستین گل تاریخ این باشگاه اراکی را در لیگ برتر به ثمر برساند. پاکدل در 6 دیداری که برای تیم رسول خطیبی به میدان رفته، موفق شده است 3 گل به ثمر برساند و امید زیادی دارد روند گلزنی اش را در مشهد نیز ادامه دهد.


پاکدل در مورد دیدار حساس در برابر شهرخودرو گفت: خدا را شکر که هفته به هفته شرایط ما بهتر شده و به یک ثبات تیمی و تاکتیکی رسیده ایم و برای هر بازی برنامه خاصی داریم چرا که این بازی نسبت به دیدارهای قبلی فرق می کند و امیدوارم که این روند رو به رشد و صعودی که در چند هفته اخیر داشته ایم، حفظ کنیم تا به همه نشان دهیم یک تیم با کیفیت هستیم.


او درباره اینکه آلومینیوم تا چه اندازه می تواند این روند خوب خودش را ادامه دهد، پاسخ داد: اگر بازی های ما را دیده باشید، یک سیر صعودی داشته ایم که این نشان دهنده این است که ما یک تیم عالی را تشکیل داده ایم و یک کادرفنی با بازیکنان و مدیران خیلی خوبی دست در دست هم داده ایم یک تیم خوبی را روانه لیگ برتر کنیم.


پاکدل در پایان درباره اینکه آیا می تواند این روند خوب گلزنی را برای اراکی ها ادامه دهد نیز گفت: هر بازیکنی این انگیزه را دارد که نسبت به دیدارهای قبلی عملکرد بهتری داشته باشد. من هم خیلی دوست دارم که بیشتر از قبل تلاش کنم و بتوانم برای تیم مثمر ثمر باشم که نتایج در خور شأنی برای آلومینیوم اراک کسب کنیم.

دیدگاه‌ها