کد خبر : 1727039 | 03 دی 1399 ساعت 08:20 | 12.8K بازدید | 2 دیدگاه

پارس جنوبی نصرتی مثل پارس جنوبی تارتار (عکس)

پارس جنوبی دربی بوشهر را برد تا در پایان هفته ششم 14 امتیازی شود و با فاصله یک امتیاز نسبت به جدی ترین رقیب خود یعنی استقلال خوزستان در صدر جدول قرار گیرد.

به گزارش"ورزش سه"، محمد نصرتی که پیش از این در گل ریحان نشان داد از جمله مربیان خوب و جوان فوتبال کشورمان بشمار می رود و می تواند رویای صعود به لیگ برتر را در تیم های تحت هدایت خود محقق کند هفته های ابتدایی را با پارس جنوبی طوفانی شروع کرده است و یکی یکی حریفان را از پیش رو بردارد. پارس جنوبی این فصل یاد آور حکایت پارس چنوبی مهدی تارتار است که از ابتدای فصل تا انتهای فصل در صدر جدول قرار داشت و در نهایت با قهرمانی در لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد. تیمی جسور و دونده که برای کسب سه امتیاز در میدان مسابقه با انگیزه است و می دود و در هر صحنه ای بازیکنان این تیم برای تصاحب توپ می جنگند...

 

1556101

 

البته در تیمی که مهدی تارتار مربی اش بود دغدغه مالی وجود نداشت و با توجه به عدم منع قانونی برای هزینه در لیگ یگ دستمزدها و پاداش به موقع پرداخت می شد و اگر این فصل هم این چنین باشد به نظر می رسد پارس جنوبی با هدایت محمد نصرتی شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی و در نهایت صعود به لیگ برتر دارد. محمد نصرتی این مسیر را در گل ریحان تجربه کرده است. هر چند از جایی به بعد برهم ریختگی نظام مالی باشگاه در پرداخت ها موجب شد تا در نهایت تیم از صعود به لیگ برتر باز بماند. 

 

1556103

 

6 هفته از بازی ها سپری شده و هنوز اتفاق خاصی رخ نداده؛ حتی پارس جنوبی اگر قهرمان نیم فصل شود باز هم اتفاق خاصی رخ نمی دهد به این خاطر که نیمی از بازی ها باقی می ماند اما روند خوبی که تیم پارس جنوبی در پیش گرفته حکایت فصلی است که این تیم با مهدی تارتار قهرمان لیگ یک شد. به خصوص که اکنون محمد نصرتی در لیگ یک به مربی باتجربه تری تبدیل شده و وقت آن است با هدایت این تیم به لیگ برتر به جرگه مربیان جوان در لیگ برتر وارد شود.

 

1556102

دیدگاه‌ها