کد خبر : 1727040 | 03 دی 1399 ساعت 08:21 | 19.6K بازدید | 2 دیدگاه

حیف از کرونا؛ قوی سپید جان گرفته است

دیروز در استادیوم تختی انزلی جای هواداران ملوان خالی بود؛ در مسابقه ای که قوی سپید استقلال خوزستان تیم خوب هفته های ابتدایی را یک بر صفر شکست داد.

حیف از کرونا؛ قوی سپید جان گرفته است 

به گزارش "ورزش سه"، ملوان با این پیروزی ارزشمند هم صدرنشینی را از استقلال خوزستان گرفت و هم با 11 امتیازی شدن به رده سوم جدول صعود کرد. ملوان دراین بازی در دقیقه 13 با ضربه ای که مهیار زحمتکش از روی نقطه پنالتی زد به هدف خود رسید و البته از دقیقه 58 به دلیل اخراج بهروز شاه مکوندزاده 10 نفره شد اما در دقایق باقی مانده برای حفاظت از گل زده چنان دوید و جنگید که گویی با سوت پایان بازی از سوی داور قهرمان لیگ یک می شود و به لیگ برتر صعود می کند. به نظر می رسد مازیار زارع و پژمان نوری که برای بازگشت ملوان به روزهای خوبش تلاش زیادی داشته اند جنگندگی را به خوبی به ملوانی ها القاء کرده اند. اینکه برای بازگشت به روزهای خوب گذشته باید در زمین مسابقه تا پای جان دوید و کسب امتیاز به فوتبالی است که تیم در زمین بازی می کند نه اسم و سوابق و با گفته ها دردی دوا نمی شود. 

 

همین تحول برای انزلی چی ها جای خوشحالی دارد. در دو سه فصل گذشته ملوان در لیگ یک برای بقاء در جدول بازی ها می جنگید و این برای تماشاگران تیم خیلی عذاب آور بود. تیمی که در کلکسیون افتخاراتش علاوه بر حضور در لیگ برتر قهرمانی جام حذفی هم دیده می شود باید برای ماندن در لیگ یک تلاش کند. اما ماموریت تغییر کرده؛ ملوانی ها بزرگ تر فکر می کنند و به دنبال ماجراجویی هستند. یعنی صعود به لیگ برتر. البته این با بهبود شرایط مالی ملوان هم رابطه مستقیم دارد تا جایی که پژمان نوری و دوستانش تیم فوتبال بانوان ملوان را هم راه اندازی کرده اند. 

 

ملوان از جمله تیم های دوست داشتنی فوتبال کشورمان بشمار می رود که تماشاگران منحصر به فردی دارد. تماشاگرانی که تیم را نوع دیگر دوست دارند و همیشه در هر لیگی حامی تیم هستند. آنها اینروزها در مواجه با مازیار زارع و پژمان نوری یک خواسته را تکرار می کنند. صعود به لیگ برتر و می گویند جای این تیم خوب در لیگ برتر خالی است و حیف است انزلی با این همه پتانسیل در لیگ برتر نباشد. ملوان در این مسیر حرکت می کند اما همگی به خوبی می دانیم این مسیر سخت است و دشوار؛ لیگی که به جرات هم اکنون می توانیم بگوییم 9 مدعی دارد. خلاصه اینکه حریف از کرونا؛ اینروزها جای خوب تماشاگران تیم ملوان در استادیوم پیر و فرسوده تختی انزلی خالی است.

دیدگاه‌ها