کد خبر : 1727050 | 03 دی 1399 ساعت 09:53 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

دربی خودرویی بدون رمضانی و مغانلو

دو تیم کمپانی خودروسازی ایران در شرایطی امروز برابر یکدیگر قرار خواهد گرفت که مهم‌ترین تغییر در‌ هر دو تیم خروج دو مهاجم بلندقامت‌شان است.

به گزارش “ورزش سه”، پیکان و سایپا امروز در تهران دربی خودروسازان را برگزار خواهند کرد و هر دو تیم با توجه به کری صنعتی که دارند امیدوار به کسب پیروزی در این بازی و دستیابی به جایگاه مناسب در جدول هستند.

 

نکته مهم در این بازی این است که برخلاف دیدارهای فصل گذشته، هر دو تیم مهاجمان بلندقامت و جوان خود را در اختیار ندارند و سرنوشت یکی به پرتغال ختم شده و دیگری نیز پیراهن سرخ پرسپولیس را بر تن کرده و تا فینال آسیا راه یافته است.

 

1556123

 

شهریار مغانلو مهاجم زنجانی فصل گذشته پیکان که تا آستانه آقای گل لیگ برتر نیز در فصل گذشته پیش رفته بود و در هفته‌های پایانی این رقابت را به شیخ دیاباته واگذار کرد در‌این فصل راهی لیگ پرتغال و تیم سانتاکلارا شده و در سوی مقابل نیز آرمان رمضانی از جمع نارنجی‌پوشان که فصل گذشته تا هفته پایانی برای فرار از سقوط می‌جنگیدند راهی پرسپولیس شده و شانس حضور در فینال آسیا را نیز به دست آورد.

 

هر چند پیکان برای جانشینی مغانلو موفق شده فرزاد حاتمی را به خدمت بگیرد اما اکنون باید دید دربی امروز خودرو سازان بدون این دو‌ مهاجم بلندقامت به چه شکل و سرنوشتی برای دو تیم پیش خواهد رفت و مهدی تارتار و ابراهیم صادقی کدامیک قادر خواهند بود کمپانی خود را در‌ این بازی سربلند کنند.

 

1556124

دیدگاه‌ها