کد خبر : 1727067 | 03 دی 1399 ساعت 10:52 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

کارلتو: سر الکس من را برای نیمکت یونایتد می‌خواست

کارلو آنچلوتی می گوید سر الکس فرگوسن در سال 2013 او را به عنوان جانشینش در یونایتد انتخاب کرده و حتی با او در این باره صحبت کرده بود.

کارلتو: سر الکس من را برای نیمکت یونایتد می‌خواست

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی سرمربی این روزهای اورتون می گوید در سال 2013 سر الکس فرگوسن مربی افسانه‌ای منچستریونایتد او را به عنوان جانشین خود در یونایتد انتخاب و حتی درباره بدست گرفتن این پست با کارلتو صحبت کرده بود. سرمربی ایتالیایی می گوید چون آن زمان خودش را به رئال مادرید متعهد می دیده و به نیمکت لوس بلانکوس نزدیک شده بود پیشنهاد سر الکس را رد کرد ولی از اینکه مربی بزرگی مثل فرگوسن در این باره با او صحبت کرد بسیار خوشحال شده است.

 

1556144

 

این صحبتهای آنچلوتی در حالی مطرح می شود که تیم او اورتون امروز به مصاف منچستریونایتد می رود. آنچلوتی بعد از صحبت درباره سر الکس و تقاضای او برای بدست گرفتن سکان هدایت یونایتد می گوید چون به نیمکت رئال مادرید خیلی نزدیک شده بود نمی توانست پیشنهاد فرگوسن را بپذیرد. کارلتو می گوید از سر الکس تشکر کردم و از اینکه او را شایسته جانشینی خودش دیده بود خوشحال بوده است. آنچلوتی می گوید از آن زمان به بعد یونایتد دیگر هیچ تماسی با او نداشت.

 

آنچلوتی در این باره گفت:" می توانم اینطور بگویم که من با سر الکس رابطه خیلی خوبی دارم. وقتی سر الکس تصمیم گرفت از مربی گری بازنشسته شود ما با هم صحبت کردیم ولی من به رئال مادرید خیلی نزدیک بودم. اما از اینکه سر الکس در این باره با من صحبت کرد واقعا خوشحال بودم".

 

1556146

 

فرگوسن دو سال بعد از این تاریخ یعنی در سال 2015 فاش کرد که آنچلوتی یکی از چند نامزد انتخابی او برای هدایت منچستر بود. پستی که در نهایت به دیوید مویس تحویل داده شد.

 

سر الکس در کتاب خود در این باره نوشت:" معلوم شد ژوزه مورینیو به آبراموویچ قول داد که به چلسی برمی گردد و کارلو آنچلوتی قرار بود جانشین او در رئال مادرید شود".

 

1556145

 

یونایتد در آن روزها برای به خدمت گرفتن پپ گواردیولا، یورگن کلوپ و لوئیس فن خال هم تلاش کرده بود ولی این سه مربی هم در جایی دیگری مشغول به کار بودند یا در آستانه پیوستن به باشگاهی دیگر بودند.

 

دیدگاه‌ها