کد خبر : 1727068 | 03 دی 1399 ساعت 11:05 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: فورا تغییر نکنیم با مشکلی بزرگ مواجه می‌شویم

میکل آرتتا سرمربی آرسنال بعد از شکستی دیگر مقابل منچسترسیتی اعلام کرد آرسنال اگر نتواند روند کسب نتایج ضعیف را تغییر دهد با مشکلی بزرگ مواجه خواهد شد.

آرتتا: فورا تغییر نکنیم با مشکلی بزرگ مواجه می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در خانه خود امیریتس و در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس به مصاف منچسترسیتی رفت و با حساب 4-1 مقابل شاگردان گواردیولا شکست خورد. این شکست سومین شکست آرسنال در چهار بازی اخیر بود و باعث شد میکل آرتتا بیش از پیش تحت فشار قرار بگیرد.

 

1556149

 

میکل آرتتا در پایان بازی اعتراف کرد اگر آرسنال نتواند به سرعت شرایط را تغییر داده و نتایج بهتری بگیرد با مشکلاتی بزرگ مواجه خواهد شد. آرسنال علاوه بر حذف شدن از جام اتحادیه در لیگ برتر هم وضعیت بغرنجی دارد و در حال حاضر در رتبه پانزدهم قرار گرفته است. میکل آرتتا حالا بیش از هر زمان دیگری با خطر اخراج مواجه است.

 

سرمربی آرسنال در پایان بازی گفت:" با توجه به روند بازی قبول این شکست خیلی سخت است. در مقابل حریفی با این سطح شما وقتی به حریف گل تقدیم می کنید جبران کردن واقعا غیرممکن می شود. در هر بازی اتفاقات خیلی عجیبی می افتد که کار را برای ما واقعا سخت می کند".

 

1556148

 

میکل آرتتا در ادامه گفت:" ما باید این روند را تغییر بدهیم. در این هیچ شکی نیست. اگر نتوانیم روند را خیلی سریع برگردانیم با مشکل بزرگی مواجه خواهیم شد. این لحظه تعیین کننده ای است که تکلیف کل فصل را برای ما روشن خواهد کرد".

 

 

دیدگاه‌ها